Stadig ingen killinger

Men bare en tyk kat:tihi: Jeg tør slet ikke tage hjemmefra… Går bare og venter på hun føder. Men lige pt gør hun ikke andet end at sove, spise og lege. Købte nyt legetøj til dem i fredags. og den kan stærkt anbefales. den var på tilbud til 30kr i land og fritid. Det er sådan en mus der hænger i sådan en plastik krog, som man sætter på dørkarmen. og hvergang de puffer til den, så siger den som en fugl:yah: Misserne er helt vilde med den. Catzilla den tykke kat prøver vældig at hoppe efter den. Men det er ikke nemt med den tykke mave. Kan rigtig høre hvordan det pipper nedenunder nu:tihi: de hygger sig.
Nå men tror nu ikke der kommer killinger idag. Der er ingen tegn på nogen ting… ØV!

Uha den kære ventetid. Den kan føles lang…

Hvad dag er hun på

Håber snart der sker noget

Det ved vi desværre ikke. Fordi hun går sammen med hankatten hver dag. Men det kan passe det er sket mellem den 3. og 10. juni:) Så det kan ske når som helst. Hun har haft hævede dievorter i ca 6 uger. Og vi har set killingerne sparke i næsten 3 uger. Så der må snart ske noget:)

Jeg gætter på at det bliver på torsdag :høhø:

omkring kl 23… lol

Hun har hvis udvalgt hendes fødested nu. Inde under min søns seng! Igår kunne jeg ikke finde hende. Hun var bare væk. Men efter lang tid kom hun endelig frem. Idag lavede hun samme nummer. Men nu ville jeg finde hende. Fandt hende så inde under min søns seng:-/

så er det nu du skal finde et sted til hende som hun vil acceptere killingerne kan være - og som du kan komme til. Under sengen er ret uhensigtsmæssigt - der er koldest på gulvet og du kan intet se, nærmest umuligt at komme til …

Jeg prøver at vise hende fødekassen. Og holder så døren lukket ind til min søns værelse. Vi har faktisk lukket næsten alle dørene de her dage hvor hun er så tæt på.

Der er kommet et nyt kursus for opdrættere hvor de lære at blive slangemennesker :høhø:

hvor melder man sig til ?..

mine hunkatte foretrækker de underligste steder…næste gang sætter jeg papstykker for hulerne 14 dage før forventet fødsel…

Hehe… Mig som slangemenneske… Ja ja… Jeg er også kun 27 uger henne i min egen graviditet… Så de får da en udfordring, hvis de skal lave mig til et slangemenneske :smiley:

He he…jeg har været gravid 2 gange i mit liv, den ene gang jeg var højgravid, sad jeg fast bag en sofa :ups: Den anden gang sad jeg fast i mellemrummet mellem forsæde og bagsæde i en bil :ups: :tihi:

Nu bliver jeg også helt nervøs for jeg er også gravid og har en kat der skal føde i oktober. Jeg ender sikkert også med at sidde fast i en fødekasse, for jeg er begyndt at blive rund…

Suk… Nu glæder jeg mig til at høre hvordan denne kattefødsel forløber, for jeg vil nødig at du kommer til at sidde fast i en sofa

:klapper:

Haha… Håber bestemt ikke jeg kommer til at sidde fast nogen steder… Men hold da op jeg får motion idag. Min bærbare com er til rep. Så jeg bruger min søns computer idag. Og jeg vil jo ikke lukke døren herind, nu når Catzilla kan føde når som helst. Og hun er jo helt desperat efter at komme ned under hans seng:doh: jeg har dækket det af med alt muligt, men hun er sgu en slangekat!:thumbdown: Hun kan komme igennem alt! også med hendes store mave. så jeg render ned med hende i hendes fødekasse. og der er sgu langt med min egen tykke mave, og så alle de trapper:002: Når jeg sår går ovenpå begynder hun at majave lige så fornærmet… Men nu har jeg lige været nede med hende igen. Og der blev jeg ved hende. Og nu ligger hun og sover i den:wehu:

Gør dig selv og katten en tjeneste - lav en kasse mere - placer den et lunt og lidt dunkelt sted hvor hun kan være.

Jeg er bange du taber den her kamp - måske hun føder i kassen og så begynder flytningen af killingerne …

[quote=Lis Dahlstrøm;442174]Gør dig selv og katten en tjeneste - lav en kasse mere - placer den et lunt og lidt dunkelt sted hvor hun kan være.

Jeg er bange du taber den her kamp - måske hun føder i kassen og så begynder flytningen af killingerne …[/quote]

Jeg har forberedt mig lidt. Der er også en hule hun plejer at sove i. Der har jeg lagt et lagen i, så hun også kan føde i den. Så nu har hun 2 steder hun kan føde. Hun vil slet ikke kunne få ro på min søns værelse, så der får hun ikke lov til at føde. Uanset hvor stædig hun er:)

Hun har lige født 2 killinger i fødekassen:) En på 104g og en på 117g:) Opdaterer jer senere. Er så stolt af hende. Det hele går fint.

weeeee stort tillykke

Stort tillykke :yatta: