Stakkels Frida

Hun har hørt rygtet om at killinger dræber kastrater :uha: og i dette tilfælde er det måske rigtigt :blegne:
Er det Feisty, man kalder det? :høhø:

Den hale der…

Close-up af Fridas blik til mig…

Og så landede Frida nede i sofaen hos mig.

Jeg behøver vist ikke bekymrer mig for, om de store bliver for hårde ved hende :cool2:

Fridas blik til dig - hvad fa’en er det for et kryb du har inviteret ind i mit klatretræ. :argh:

Hvornår kom lillen til dig?

[QUOTE=HolmeInc;1315137]Fridas blik til dig - hvad fa’en er det for et kryb du har inviteret ind i mit klatretræ. :argh:

Hvornår kom lillen til dig?[/QUOTE]

Asta flyttede ind i torsdags :slight_smile:

mon ikke Frida så kommer sig over sig selv, når hun indser at 1. Asta er kommet for at blive og 2. har fundet ud af at killinger ikkd spiser kastrater :slight_smile:
Men god billedserie, hende Asta er vist en rigtig ballademager?

Det er nu også lidt urutineret at lade halen dingle ned lige for næsen af den bette :høhø: Mon ikke Frida i sidste ende kommer til at værdsætte at få en at tumle med. Det er mit indtryk, at hun er en af de huskatte, der har brug for lidt kam til sit hår :slight_smile:

Du har helt ret :høhø: Og de to er så småt ved at finde hinanden - i hvert fald har de opdaget, at de har fælles interesser

//youtu.be/Zm4g_O_jMsU

Lidt begyndende leg er det også blevet til :hjerte: Det er så godt, hvis de to kan få glæde af hinanden. Hun har manglet en at fjolle rundt med.

//youtu.be/eSbqk7wRt88

Nimbus er sit gode gamle godmodige selv - altid så rar ved killinger :lazykitty:

//youtu.be/Lu0iCilv8lM

Tillykke med slemhederne.:rock:

Det ser lovende ud med de to tøser - og Nimbus ser da også ud til at være klar til at tage en tur over plænen med hende. Jeg håber ikke, hun trætter ham for meget :slight_smile:

Han er vågnet helt op, som ældre misser tit gør, når der kommer en killing i huset. Men jeg passer på ham :hjerte: Når han er træt, går han som regel op i min seng og sover. Der har han fred, men Asta er slet ikke så slem som Frida var til at “overfalde” ham. Hun nyder bare, når hun får en klat A/D sammen med ham :høhø: