Stakkels lille Xena

Lille Xena har været hos dyrlægen. Hun var begyndt at klage sig når hun gik og vi kunne se hun havde ondt. Dyrlægen mener hun er blevet bidt ved haleroden og der måske var en byld på vej, så nu er hun på smertestillende og pinicillin, den lille stakkel.:ked:
Knus Elin

Nååå stakkels Xeba. God bedring og så må vi håbe at din mor forkæler dig lidt ekstra i disse dage. :ked:

Åh den lille mus…måske hun lever op til det mundheld der siger

gale katte får revet skind.

Antibiotika’en skal nok hjælpe og rens såret hvis I kan hitte det.

Nåååårh…den lille skat…:wehuu:
Rigtig god bedring til hende fra os i St. Havelse :hjerte:

Problemet er at såret har lukket sig og det er næsten umuligt at finde i en tyk kattepels. Hun fik ros for sin flotte pels, men den var lidt et minus idag, for dyrlægen kunne heller ikke finde såret.
Hun er lidt pivet, for så får man nemlig ynk hos mor her og det har damen skam hittet:):slight_smile:
Knus Elin

Det gør sår…lukker sig…derfor bylder opstår :thumbdown:
Simba 2 havde også en af slagsen på halen for 1-2 år siden…hvem der har givet ham det aner jeg ikke, men antibiotika er en god opfindelse :rock:så efter et par dage var den fin igen og manglede kun pels.

Så hende i dag og som hun jamrede det lille pus.

Tara vil gerne komme og tæve den røde hankat, hvis det er!

Knus

:S :S

Stakkels lille krigerprinsesse dog… hvor er det godt, at din mor har været til dyrlægen med dig.

:ok:

Og øm du dig bare et par dage endnu - det nyder både du og Elin vist i fulde drag.

:wehuu:

Tara’s kuldsøster og Tara’s mor vil også gerne stille op til nogle gedine MCO-bøllebank. :bokse:

:?

Men ved de, hvem det er der har gjort det ???

:muhaha:

Det skal de tre nok få ud af områdets misser…tro mig når de går igang tør ingen andet end sige sandheden :rock:
Jeg kan lige forhøre mig om Cedille vil med på et bøllebankeraid…om ikke andet så kan hun sætte misæderen flad…hun er større end en stor MCO-han :tihi:…Cedille er halvsøster til Tara’s mor altså en halvmoster -høhø

[quote=kamikaze;215011]Det skal de tre nok få ud af områdets misser…tro mig når de går igang tør ingen andet end sige sandheden :rock:
Jeg kan lige forhøre mig om Cedille vil med på et bøllebankeraid…om ikke andet så kan hun sætte misæderen flad…hun er større end en stor MCO-han :tihi:…Cedille er halvsøster til Tara’s mor altså en halvmoster -høhø[/quote]

:klapper::klapper::klapper:

Uha-da… det tegner ikke godt for misserne ved Elin.

:besvimer:

Hvis jeg var rødemis ville jeg også se at få pakket sydfrugterne og fundet en anden matrikel.
Tara, Mor-Habibi, kuldsøster-Ouna og halvmoster Cedille…the four misketærer :klapper:

ENIG!

Det er en rød fertil hankat, som hænger ud om huset, men som Elin ikke ejer, der har gjort det.

Jeg tror han har læst med, for jeg har ikke set ham siden i morges.
Men for et øjeblik siden kom Maggie og Pippi ind og jeg synes de grinede lidt smørret i knurrehårerne:)

Xena har vist glemt hvor slemt hun havde det, for hun drøner rundt ude i kattegården og leger fræs op og ned af klatretræet.
Knus Elin

Stakkels lille pus håber at hun hurtig bliver helt frisk igen :slight_smile:

Arme lille mis , håber hun snart er helt frisk :kryds::kryds:

Xena var så knap så kålhøgen her til morgen, men efter lidt Metacam blev hun sit glade jeg igen. Pillen må hun ikke få før i eftermiddag.
Hun skal nok nå at blive træt af mig med de kæmpekapsler hun skal have.:tihi:
Knus Elin

[quote=lenschow;215044]ENIG!

Det er en rød fertil hankat, som hænger ud om huset, men som Elin ikke ejer, der har gjort det.[/quote]

:muhaha: :muhaha: :muhaha:

Tante T skal komme efter ham, skal hun… sådan en rødhåret bølle.

:wehuu:

Dejligt at høre, at hun har det bedre Elin!

Hun snakkede som en ren orientaler om det i går. Uha hun fortalte og jamrede sig den betterøv!

Vi blev helt urolige:-)