Stakkels Stranger

Stakkels “lille” Stranger

Jeg kunne simpelthen ikke forstå, hvor han var henne igår, da jeg serverede deres aftensmad/natmad… Fandt dog ud af det i morges - stakkels stakkels Stranger
Siden igår eftermiddag, efter Jannik havde skovlet sne, har Stranger været væk. Hørte ham komme med små ynkelige piv i formiddags, lige inden jeg kørte på arbejde… Gik og ledte i hønseskuret (tomt), hvor han plejer at gå ind i dårligt vejr, troede at han måske sad fast derinde. Så gik jeg om bag skur/garage bygningen, der var han heller ikke. Og jeg kunne stadig høre små piv… :øhmm: Så gik jeg ind efter nøglerne til skuret. Så sad han derinde, stakkels kat, slet ikke noget af spise siden igår omkring kl 15, før i formiddags. Så fik de lige en ekstra dåse vådkost i morges :slight_smile: Og han fik så mange knus og kram inden jeg blev nød til at køre, for ikke at komme for sent.

Stakkels Stranger

Åh nej da det lille pus, men er sikker på han har nydt vådkosten ekstra meget imorges :slight_smile:

Det er jeg sikker på at han gjorde :slight_smile:

Min Whiskey var også lukket i skuret i sommer i hele 12 timer!! Ihh, han troede han var lige ved at dø! Og nu er han meget hurtig til at komme ud af skuret igen når vi går!

Jeg tror desværre aldrig Stranger lære det, han synes det er så spændende at komme derind - tror der er mus, så han glemmer altid at komme ud…

:tihi:

Ja, mus ER jo spændende… Stakkels lille Stranger.

Nårh stakkels fyr.
Vi har heldigvis en lem i døren til vores garage, det er et levn fra en gammel beboer, så vi kan heldigvis ikke lukke kattene inde :slight_smile: Garagen er nemlig super spændende :smiley:
Men Gimli har siddet næsten 8 timer i en tøjskab, min kæreste så ham slet ikke smutte ind. Og der er magnet på lågen, så han kunne åbenbart ikke skubbe den op. Jeg opdagede det ved at der kom nogle meeeget ynkelige miav der inde fra da vi kom hjem :høhø:

Min søsters kat Basse havde sneget sig ned i min skuffe som så var lukket efter ham. Der sad han da i godt 8 timer før jeg fandt ham … haha, det væreste var det lød som miaven kom fra loftet, og kunne slet ikke finde ham den første halve time :slight_smile:

Årh lille Stranger… Du må sige til din madmor og madfar, at de altså skal kigge i alle krogene inden de lukker, for du går bestemt ikke frivilligt ud… Tænk på alle de måltider du er gået glip af -what:uha:

Håber du har sørget for at give dem en masse dårlig samvittighed, når det nu bestemt ikke var din skyld… Du kunne jo ikke vide de ville lukke døren :muhaha::tihi:

Stakkels lille pus igen igen… Far har igen haft lukket ham ude i skuret… Spurgte ellers i går da jeg kom hjem hvor Stranger var, og om at han havde været i skuret… men fik et Nej fra Jannik… hmm… godt der er lidt mad i skuret

Ej altså kan I så passe på det lille pus, så han kan være inde i varmen om natten :smiley:
Han bliver sikkert spist af med en god gang vådkost igen idag ik… Hint hint :smiley:

[quote=•~ Rikke ~•;504920]Ej altså kan I så passe på det lille pus, så han kan være inde i varmen om natten :smiley:
Han bliver sikkert spist af med en god gang vådkost igen idag ik… Hint hint :D[/quote]

Jojo, vådkost får de gerne ekstra af :slight_smile: Mon han har fundet ud af at de får mere når han bliver spærret inde…

Tror han går efter alle musene, de søger jo varmere steder i sneen, og der har været kampagne, over på fabrikken (dvs. ca. 24-50vognlæs kartofler om dagen i en måned), og der er sikkert masser af mus med hver gang :slight_smile:

[quote=Henriette;504921]Jojo, vådkost får de gerne ekstra af :slight_smile: Mon han har fundet ud af at de får mere når han bliver spærret inde…

Tror han går efter alle musene, de søger jo varmere steder i sneen, og der har været kampagne, over på fabrikken (dvs. ca. 24-50vognlæs kartofler om dagen i en måned), og der er sikkert masser af mus med hver gang :)[/quote]

:tihi: Det kan da godt være, han bevidst gemmer sig om aftenen, fordi han ved i har dårlig samvittighed om morgenen og der derfor er ekstra lækkert mad i farvandet -LOL Ej mon dog han er så klog :tihi:

Man ved da aldrig, dum er han ihvert fald ikke :tihi:

Nej dem der siger, at katte er dumme, har vist aldrig været i nærheden af en kat før :smiley:

Nu ligger han rigtigt og putter ved mig i sengen :høhø: Og der bliver spindet for fuld skrue