Når JYRAK skriver der vil gå ca. en måned for at få et stamnavn. Er det så fra JYRAK modtager ansøgningen eller er det fra de har sendt den vidretil felis danica? (eller hvor det lige er de sender den hen)
Går jo hver dag ud til postkassen med sommerfugle i maven… Så håber der er nogen der kan hjælpe om jeg bare skal vente længe endnu inden jeg sætter med papiret i hånden -regler
Det er fra stamtavleskriverens bord!!
¨
Når hun har skrevet tavlen skal den sendes tilbage til stamtavlesekretæren, som siden sender den videre til dig, så der skal beregnes postdage med oveni også og de dage sekretæren har den liggende på bordet.
Dvs du skal ikke forvente at d.28.06 ligger den i din post desværre.
Dette svar fik vi på seminar i slutningen af April
Kh Annette
Ved ikke om det stadig fungerer sådan her, men dengang jeg søgte, der fik jeg at vide, at hvis jeg sendte den, så min klub havde den senest den 15. i måneden, så sendte de den dagen efter, og så kunne man godt regne med en lille måned… Men havde de den f.eks. den 16. så tog det pludselig dobbelt så lang tid… Så hvad dato sendte du den? [smilie=hate-smile.gif]
nej håber da det bliver før… -jegkrydser
Søgte den 25 april men må nok være lidt tålmodig endnu… -felixsylvester
skal godt nok ikke bruge den, men er da spændt på hvilket navn jeg har fået.
Den tese aflivede de ved seminaret… desværre
Ok… Nu er det også ved at være nogle år siden at jeg søgte… Så de kan sagtens have ændret på det jo… Der er jo også kommet ny stambogsføre et par gange siden [smilie=hate-smile.gif]
Jeg har lige fået min…
Det tager lidt forskellig tid. Dine papirer mener jeg bliver sendt til frankrig, hvor de skal gå arkiverne igennem for at se om dit stamnavn er taget (man kan nemlig ikke helt regne med nettet).
Jeg håber du hqar skrevet mange forslag for det er ofte meget nødvendigt
ok hvor lang tid tog det fra du søgte til du havde dit? Jeg har kun sendt 3 afsted håber det er nok…
en god måned… måske 2…
jeg fik nr 3 ud af 3… et eller andet sted meget heldigt…
Med mindre det er ændret bliver det sendt til Sweitz
Åhhh for he…
Det må du undskylde… mig der kløjs… Nette går i seng nu…
Hvorom alting er håber jeg de snart kommer…
Bander i mit stille sind over trolderolde… man ka da heller ikke slippe fra at give forkerte oplysniger GGGGGGGGG Knuser sveske!! -love
Nat nat
tak ja det var sweitz stamtavlerne bliver sendt til -upssa
Kunne bare huske at det var derned af…
uha 3 ud af 3. Da jeg søgte på nettet var der en der mindede om min 1 priotet, men ingen der lignede min 2 priotet. så håber da det går med de 3 jeg har sendt.
Venter stadig på stamnavn, synes godt nok det tager lang tid, er ikke altid så god til det med tålmodighed… Kan ikke lade være at tænke på om papierne er blevet væk for dem ved en fejl osv… Hvad ville i gøre hvis det var jer? ville i skrive og høre til det? eller vil i bare væbne jer med mere tålmodighed?
Jeg skrev med stambogssekreateren tidliger fordi jeg havde glemt at sende kopi af kvitering. hun skrev så hun havde sendt det vidre fra hende den 5maj. Jeg har ansøgt online, så det skulle ikke med post i første omgang. Hvis det tager 3måneder, så ville jeg ønske de rettede det på deres hjemmeside hvor der står ca 1måned… For man bliver jo nemt lidt utålmodig når man er spændt… -felixsylvester -harsendtmail