Stand på udstilling

På Jyraks udstilling i Skanderborg kommer Dansk Dyreværn Århus med en stand, hvor det bl.a. vil være muligt at købe lidt godt til sin kat.

Jeg kan huske fra sidst vi var med, at Kong Kickeroo solgte virkelig godt.
Derudover mindre stykker legetøj med Baldrian og Catnip.
Derudover Catnip og Baldrian på spray.

Hvad kunne I forestille jer at I ville købe?

Vi kan også medbringe lidt foder-aktiverings-dimser fra Trixie.

Vi har selvfølgelig forskelligt informationsmateriale med - bl.a. om den nye Kattepension der åbner 21. december i år.

1 Synes om

Mine forkælingsbasser elsker pels.

Så hvis I har naturpels med også dem folk kalder pelsmus; så ved jeg mine kommer og bruger af deres lommepenge og støtter det gode formål.

Ellers er de ting du har skrevet rigtigt fine.

1 Synes om

Helt enig med hensyn til pels.
Mine kattes bedste legetøj er noget som en bekendt har lavet ud af strimler af sælskindsrester.
Der bindes blot en knude på en strimmel på ca 6-8 cm - og vupti verdens bedste legetøj.

2 Synes om

Tak for forslagene om nget pels, det tager jeg med til vores butikschef.

Forresten - vi kommer også med lange påfuglefjer

Og hvad tænker I om muligheden for at købe Feliway?

Det lyder rigtig fint. Jeg skal i hvert fald have nogle påfugle fjer :slight_smile:

1 Synes om

Fjer er altid et hit, mine herhjemme elsker når min far har været på fasanjagt :blush:

Er prisen ikke for styg så kommer jeg også gerne efter en påfuglefjer, længe siden jeg har købt det :slight_smile:

Der er i øvrigt rigeligt med steder der (IMO) sælger småpynt og tingeltangel med katte, så ikke det jeg ville satse på…

@Eva_K Fjerene er knap 1½ meter og koster vist 20-30 kroner på internatet.
Hvis jeg har talegaverne i orden overfor chefen kan jeg sikkert godt få dem til at kost 20 kr maks.

Ja, der er nemlig masser er småting rundt om, det husker jeg fra de udstillinger jeg har været på.

30 er også ok, vil jeg tro. Det går jo til et godt formål :slight_smile:

1 Synes om