Stationsforstanderne

Jeg skulle hilse fra Garfild og sige, at i er nogle små slanke katte allesammen, da han er nået op på en kampvægt af 6,5 kg. :tihi:

P.S. Det var Alban, der væltede de huse i Rødovre. Han skulle bare læne sig op af dem…så var dét ordnet. :høhø:

Tog!!

//youtu.be/Xi2VJ7WzLkw

[QUOTE=FinnFrode;883081]Jo, de findes da. Det var sådan nogle kæmpemonstre, der skubbede Limfjordsbroen skæv. Og det var også dem, der “kom til” at vælte de to højhuse i Rødovre, mens de sad og lurede på togene.
Så jeres kattes adfærd er helt normal… :høhø:[/QUOTE]

Ih tak. Nu har jeg det MEGET bedre … :panik:

:klapper:

[QUOTE=Diana F;883103]Pyha…at i overhovedet ‘tør’ have sådan et fint arrangement stående fremme med fem katte i huset! :uha:

Utroligt, at de kan lade være med at totalskade den fine togbane…:høhø:

Men…på den anden side…folk undrer sig også ofte over, hvordan jeg kan ha’ sådan nogle aktive katte, når jeg har så mange nipsgenstande. Skægt nok er det faktisk MEGET sjældent, der ryger noget på gulvet. Misserne er faktisk ret go’e til at holde sig fra de allermest overfyldte steder. :cool2:

I øvrigt skulle jeg hilse fra Alban og sige, at Stevie må se at komme op i kampvægt! (Alban vejer nu 5,7 kilo…:uha:)[/QUOTE]

Det virker meget som om at de eneste tidspunkter hvor de sådan TRAMPER rundt på togbanen er som lige før hvor Ozzy mente at han manglede opmærksomhed. De har nemlig for længst luret at DET får de der mennesker op af stolene L Men i det store hele lader de det pænt stå :slight_smile:

Og nu kan jeg se at ikke blot er Stevie ikke noget særligt, men de andre er nogle små vægtløse nips L

[QUOTE=KartoffelChips;883109]Tog!!

//youtu.be/Xi2VJ7WzLkw
[/QUOTE]

Mjaeh… tog og tog… sådan en Arriva Lint har sgutte meget med tog at gøre…

Men i øvrigt et sjovt klip. Skægt med den “gamle” udgave af Metallicas (ja det hedder Stemmen altså blandt os) Gå Ikke Over Sporet. Der er stadig enkelte stationer hvor hun lyder anderledes end standarden. Der er i al fald to udgaver. Og ja, jeg har den som SMS-tone på min arbejdstelefon… Lidt nørd er man vel altid L

Herlige billeder :lol: Jeg er meget imponeret over, hvor stille de sidder :ok:

haha ja, jeg ville nok blive lidt bange for sådan en kæmpe!

Hver gang jeg høre “Gå ikke over sporet, der kommer tog” kan jeg høre min indre stemme sige “Gå ikke over toget, der kommer spor” :tihi:

Det giver mig nærmest marridt haha. Hjemme hos min far, boede vi ikke særligt langt fra stationen. Så hver aften/nat når man lagde sig til at sove hørte man altid “Gå ikke over sporet…”
Der var vel en grund til at alle mine dårlige drømme om handlede stationen haha :slight_smile:

Potespor? :slem: :slem:

Det gør ikke spor hvis det er tåget…

:slight_smile:

Da jeg kørte med posttog tilbage i 80’erne, holdt vi hver nat 15-20 minutter i Haslev. Det var ved 2-tiden om natten, og “stemmen” kørte hele tiden. Stakkels naboer… :S

Det der tænker jeg osse på. I Vrå kører den f. eks. også længe inden toget viser sig. De nyder garanteret at togene ikke kører deroppe i øjeblikket :slight_smile:

Dog ikke, men det skyldes nok at når jeg hører de “rigtige ord” står jeg på en station & det er heldigvis sjældent at katte løber rundt der :smiley: