Hold op mand - Jeg kan slet ikke nusse Samson - Det knalder af eleksititet:(
Hvad gør man?? Han er så kælen, men blir helt bange for mig…:?
Stakkels dreng
Jeg plejer at gøre mine hænder drivvåde, inden jeg kæler med katten. Det gentages efter behov
Det er frosten, fordi der nu er større forskel på temperaturen ude og inde. Der er forskellige måder at afhjælpe det på. F.eks. hvis du øger luftfugtigheden i hjemmet, eller som Camilla - gør katten våd
Okay - tusind tak:) Jeg stiller en kedel på brændeovnen og vådter mine hænder :høhø:
Det er da godt nok ubehageligt:S
[QUOTE=sumsum;1226387]Okay - tusind tak:) Jeg stiller en kedel på brændeovnen og vådter mine hænder :høhø:
Det er da godt nok ubehageligt:S[/QUOTE]
En kedel på brændeovnen:? Jeg bruger vand fra hanen
Til at øge luftfugtigheden
Jep - så den kan øge fugtigheden når det fordamper:)
Jeg har ellers en svinehårsbørste uden nylon - den hjælper ikke en dyt :? havde ellers hørt den skulle modvirke elektrisitet… Hvad ved jeg:gruble:
Jeg bruger en anmtistatisk hvis en af kattene er overelektrisk. Det er ret effektivt. Da jeg går på show har jeg dem alligevel stående ellers er de ikke så dyre i indkøb
[QUOTE=sumsum;1226379]Hold op mand - Jeg kan slet ikke nusse Samson - Det knalder af eleksititet:(
Hvad gør man?? Han er så kælen, men blir helt bange for mig…:?
Stakkels dreng :)[/QUOTE]
gnub ham 1 minut på gulvtæppet og hæng ham op på væggen …
http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/Anju/mcpetshop-anju.htm
Bi phase har jeg købt . Syntes det var så synd for vores bimse så elektrisk som han er om vinter når han for med børst så kommer jeg det i hans pels.
Jeg tager da hatten af for, at i kunne læse hvad jeg skrev:høhø: - jeg plejer godt at kunne stave, men det er da gået helt galt:ups:
Prøver igen… ELEKTRICITET ELEKTRICITET Nøj hvor jeg kan hihi