Statisk elektrisitet

Hold op mand - Jeg kan slet ikke nusse Samson - Det knalder af eleksititet:(
Hvad gør man?? Han er så kælen, men blir helt bange for mig…:?
Stakkels dreng :slight_smile:

Jeg plejer at gøre mine hænder drivvåde, inden jeg kæler med katten. Det gentages efter behov :slight_smile:

Det er frosten, fordi der nu er større forskel på temperaturen ude og inde. Der er forskellige måder at afhjælpe det på. F.eks. hvis du øger luftfugtigheden i hjemmet, eller som Camilla - gør katten våd :wink:

Okay - tusind tak:) Jeg stiller en kedel på brændeovnen og vådter mine hænder :høhø:
Det er da godt nok ubehageligt:S

[QUOTE=sumsum;1226387]Okay - tusind tak:) Jeg stiller en kedel på brændeovnen og vådter mine hænder :høhø:
Det er da godt nok ubehageligt:S[/QUOTE]

En kedel på brændeovnen:? Jeg bruger vand fra hanen :wink:

Til at øge luftfugtigheden :stuck_out_tongue:

Jep - så den kan øge fugtigheden når det fordamper:)
Jeg har ellers en svinehårsbørste uden nylon - den hjælper ikke en dyt :? havde ellers hørt den skulle modvirke elektrisitet… Hvad ved jeg:gruble:

Jeg bruger en anmtistatisk hvis en af kattene er overelektrisk. Det er ret effektivt. Da jeg går på show har jeg dem alligevel stående ellers er de ikke så dyre i indkøb

[QUOTE=sumsum;1226379]Hold op mand - Jeg kan slet ikke nusse Samson - Det knalder af eleksititet:(
Hvad gør man?? Han er så kælen, men blir helt bange for mig…:?
Stakkels dreng :)[/QUOTE]

gnub ham 1 minut på gulvtæppet og hæng ham op på væggen …:lol:

http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/Anju/mcpetshop-anju.htm

Bi phase har jeg købt . Syntes det var så synd for vores bimse så elektrisk som han er om vinter når han for med børst så kommer jeg det i hans pels.

:lol::lol:

Jeg tager da hatten af for, at i kunne læse hvad jeg skrev:høhø: - jeg plejer godt at kunne stave, men det er da gået helt galt:ups:
Prøver igen… ELEKTRICITET :wehu: ELEKTRICITET Nøj hvor jeg kan hihi