Status

[QUOTE=DorteH;1314996]Tak for tippet om MobilePay - det kom så lige en postgang for sent, men vil huske det til næste gang… :slight_smile:
Jeg har som vist nok tidligere nævnt 2 (ophængte, men ubrugte :thumbdown:) radiatorsenge, som jeg meget gerne donerer, hvis det har interesse - og de i givet fald kan få et lift fra Alsted, alternativt Roskilde?[/QUOTE]

Jeg vil godt købe den ene ( Brita og Dorte må lige finde ud af prisen)

Og den anden kan godt få et pitstop her i Roskilde, så finder jeg lige nogle andre ting at putte i puljen - og så må der kunne findes en måde at få tingene videre.

Det er en aftale - de ryger i bilen, så kan vi aftale opsamling over PB :thumbup:

Og prisen ta’r du bare med Brita… :slight_smile:

Tusind, tusind tak
Simba 135 og Savannah 100 skal bo sammen når de engang er store nok at ordne ovre på klinikken. De skal hedde Mister og Icat. De passer også perfekt sammen, for de er lige slemme, lige store og lige i det meste, de laver…også unoderne er de meget enige om. KORS mine gulvplanter ser ud. To er evakueret ud til bassinnet hvor mislingerne jo i sagens natur IKKE må være. Simba130 og Savannah 104 skal også bo sammen og de kommer antagelig til at hedde TA-TA…Simba og Savannah. Han kan jo flytte hjemmefra men må liiige vente lidt for Savannah 104 skal lige være lidt større. Der ER bestilt tid til hendes neutralisering mm d. 28.8. så jeg har aftalt med ny ejer, jeg nok kommer med dem mandag d. 4.9. Der har jeg også en feriedag da jeg jo har været i Hedensted med hittekattestanden hele week-enden (plus fredag hvor standen stilles op).
Ydermere ringede en af mine lånere i går og de kommer på et tidspunkt og kigger. De skal lige på ferie om tre uger så uanset hvad skal de ikke berige sig med en mittemis før efter de er kommet hjem.Jeg håber de fakder for Savannah 60 for hun vil egne sig som dronning i et roligt hjem med to ældre voksne.

Så skulle hittekattehjemmesiden være opdateret.
Tusind tak til Susanne H

Så er Savannah104 ordnet i dag. Og alle date fra ny ejer er sagt til klinikken der ordner papirerne. Jeg hentede hende her lidt i fire, og hun var fuldstændig normal. Hjem med hende og over på arbejde igen, da jeg lige har taget en ekstra aftenvagt (syg kollega)

Nu bor Savannah 104 og Simba 130 sammen ved Hadsten. De hedder nu Simba og Minnie. Fik billeder dagen efter jeg havde afleveret dem og der blev godt nok hygget igennem. Savannah 100 og Simba 135 kører jeg til Malling i weekenden. De skal også bo sammen og der er da også bedste venner. Hvor han sover, sover hun også og spiser eller leger hun er han der også. De to fandt sammen fra første sekund og de ligner da også hunanden både i sind og skind. Sjove, slemme og opfindsomme OG langlemmede begge to så de er lynhurtige når de løbeleger. Så er der Savannah 101 og 103 og 105 tilbage. De to første arbejdes der på at finde nyt hjem til og mikromisling 105 håber jeg sådan der ER et hjem til. Manden skal bare lige syntes om ideen. Det er verdens bedste hjem OG med fin løbegård.
Tilbage er de to voksne Savannah’er (60 & 69). Især 60 higer efter nogen at nullerputte. Nu går hun alene da Simba 130 jo er flyttet, og det er lidt synd. Men omvendt vil jeg ikke sammenfører hende med flokken, for hun skal ud i nyt hjem og det gerne snart

Det er så i dag efter jeg har lukket biblioteket, jeg kører til Malling med de to BAMDUTTER. Kæft, de to ejere får noget at se til OG grine af.
Savannah 103 fik besøg af den sødeste 7 årige pige i går samt hendes far og mor. En SÅ sød og omsorgsfuld familie. Min mavefornemmelse var helt i top (og jeg lytter meget til min mavefornemmelse). Teresa må så vente 2-3 uger for Savannah 103 skal jo ordnes først og hun skal lige veje omkring 300 gram mere.
Så er der Sorte Savannah (101) tilbage og måske 105…håber sådan Maj Britt får overtalt sin Ejgil til de skal have endnu en mis.

… og en ny på vej.:argh: hvorfor S*ATAN passer folk ikke på deres dyr.
Nå, den må jo så bare hjem og køsses på og have lidt misseopdragelse og TLC:wehuu:

Det kom misling så ikke. Ejer dukkede op og hente hampplanter klinikken.
Stribede Savannah103 skal bo i Hasselager og der er bestilt tid til
neu mm på fredag. Så flytter hun nok lørdag D. 29.9.

Hvad ER det for en klnik, vi taler om? :uha: :høhø:

Aner ikke hvor ordet hampplanter kom fra
Der skulle nok have stået hente ham på klinikken

[QUOTE=kamikaze;1316229]Aner ikke hvor ordet hampplanter kom fra
Der skulle nok have stået hente ham på klinikken[/QUOTE]

Ja, et gik jeg også ud fra. Men det gjorde din stavekontrol altså ikke :høhø: