Status

P.t. mangler Savannah 60 (3 år og en af Skjørringmisserne…laaaang historie) et hjem
Savannah 69 også 3 år…og hun har boet her siden hun var bette. Hun er sød, men har et lidt sårbart sind. Så et stille hjem ønskes
Simba 130…bullerbasse, KULsort og køsser med åben mund og er verdens sødeste lille hanmis og omkring et år, men opfører sig som en TÅSSIG misling.
Savannah 100…blåcrememisling fundet i/ved en bæk af nogle børn…de der har fundet hende skulle på ferie men ville tænke over OM de ville have hende…noget med en stopklods-far og en gammel mis derhjemme
Simba 135 sort med meget hvidt…fundet forladt på et loft…finderen har et hjem til Simba NÅR han er gammel nok OG…ordnet.
Savannah 101…sort bette misling på 500 gram…dukket op ud af det blå et sted ved Gl Rye…sad på en terasse og skreg
Savannah 103 (102 er voksen og ordnet i dag og kommet tilbage hvor hun bor)…derfor et spring i talrækken Jeg skal hente 103 om lidt
JEG BLIVER SINDSSYG…OG stod det til mig indførte jeg hjul og stejle-princippet igen hvis man har en lemfældig omgang med sine dyr:argh:

Så har du rigeligt at lave… men det er vel også den tid på året. Håber det lykkes at finde hjem til dem alle :hjerte:

Tak for update og tak for din kæmpe indsats til de små Simba og Savanna misser.

PS. hjul og stejle er ikke smertefuldt nok…

Problemet er vel, at forbryderne er svære at finde. De sørger jo nok for ikke at blive opdaget, når de læsser katte og killinger af på rastepladser og ved internater i nattens mulm og mørke :S

simba 130, hvordan har han det med andre missere? Og vil han kunne klare en anden bulderbasse af en hanmis? (min egen bettefis mangler en bulderbasse legekammerat)

Som jeg læser Simba130 vil han kunne med alle. Han får også lov at gå sammen med mange mis i den store flok. Grunden til han går med Savannah60 er, hun jo skal have selskab OG at jeg ikke normalt sammenfører de voksne hittemis med mine egne, netop fordi hittemisserne skal ud i nye hjem.
Han er noget af det sødeste, sjoveste OG mest nysgerrige der findes. Det eneste jeg vil advare imod er han ER meget vedkommende og får han lyst til at køsse, så køsser han:ups:

Det er en general fejl ved de katte der kommer fra Brita … :cool:

1 Synes om

Håber Spotty Simba nogen-og-tredive) lukker munden når han køsser…det glemmer Simba 130

Cinna lukker heller ikke altid munden når hun køsser så det går nok. Jeg har ikke noget imod endnu en snugglebug :wink:

Simba 27 :slight_smile: … det er sådan 50/50, om der kysses med åben eller lukket mund :love2:

…fortsættelse
103 blev jo hentet…sorttabby og SÅ fin når man trækker lopper og øremiderne fra…Og alt for mange orm, men det er der jo bare gjort noget ved (minder mig om der er onsdag i dag og dermed Otimectin-dag…øremidepræperat). 104 er så kommet til. Blåtabby og med hvide poter og 1,5 kilo…fundet i Randers og HUN ER godt nok lækker. Med hende var der lopper…men som altid gør vi bare noget ved det og ingen af os har lopper. 105 kom så til i mandags. Den YYYYNDIGSTE lille bitte tortietabby med hvid hunmisling. KÆFT hun er nuser. Ja jeg bliver altså nødt til at skrive jeg ALDRIG har haft en misling der var mere ØØØNDIG. Hun er fundet ved en skole og pedellen og den unge pige der fandt hende mener hun er en af et kuld på 5 en vild missepige har haft i området. HVIS man havde kunnet fange de rresterende mislinger OG mormis var KV ind over, men de er ikke set så Savannah 105 kom hjem og nu har hun er ny mor OG 5 andre søskende om end det kan være lidt svært når man er en bette prut på 450 gram og de andre vejer fra 800-1500 gram NÅR de er i slemme-humør.
HVIS ikke snart nogen henvender sig og tilbyder nye hjem, går det galt. Jeg kan ikke blive ved heller ikke set i lyset af jeg jo skal af sted hver dag på arbejde OG kun har 24 timer i døgnet OG skal finde pengene til at få ordnet misserne.
Ved godt jeg klynker lidt og det er eghentlig ikke min natur MEN får jeg ikke hjælp kan jeg heller ikke blive ved med at sige JA når folk ringer og vil have hjælp

Jeg har lige sat min bankkonto til at overføre 50 kr. om måneden til hittekattekontoen … jeg bruger nok mere på marzipanbrød hver måned og dem må jeg så bare undvære (hahah! … som om :høhø:).
Det er ikke meget, men hvis flere gør som jeg (nogle gør det måske i forvejen …), bliver det til en sjat i den sidste ende :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1314944]Jeg har lige sat min bankkonto til at overføre 50 kr. om måneden til hittekattekontoen … jeg bruger nok mere på marzipanbrød hver måned og dem må jeg så bare undvære (hahah! … som om :høhø:).
Det er ikke meget, men hvis flere gør som jeg (nogle gør det måske i forvejen …), bliver det til en sjat i den sidste ende :)[/QUOTE]

Tak for ideen. :slight_smile: Det vil jeg også gerne gøre. Hvad er Hittekats kontonummer, Brita?

Lidt fra mig til hittekat er sendt.

[QUOTE=kamikaze;1314943]
HVIS ikke snart nogen henvender sig og tilbyder nye hjem, går det galt. Jeg kan ikke blive ved heller ikke set i lyset af jeg jo skal af sted hver dag på arbejde OG kun har 24 timer i døgnet OG skal finde pengene til at få ordnet misserne.
Ved godt jeg klynker lidt og det er eghentlig ikke min natur MEN får jeg ikke hjælp kan jeg heller ikke blive ved med at sige JA når folk ringer og vil have hjælp[/QUOTE]

Jeg syntes på ingen måde at du klynker!

Men jeg har brug for at vide hvad det er helt specifikt du har brug for hjælp til.

  1. penge
  2. hjem
  3. hjælpende hænder
  4. ???

Hjælpende hænder eller hjem kan jeg desværre ikke tilbyde, men bidrager meget gerne økonomisk, især hvis det er noget værd i den nuværende situation…?

http://hittekat.dk/kontakt.html

Hvor ER i altså søde.
Jeg har jo altid brug for penge…lagde 94.966 kr på klinikken sidste år plus omkring 15.000 ude omkring bla et samarbejde med MVK i Hobro/KV/dyrlægerne i Skørping (håber jeg husker rigtigt) hvor KV indfangede misserne i byen hvor der var opstået et stort problem, MVK videreformidlede de der ikke blev lagt til at sove (kattene så forfærdelig ud), dyrlægerne sponsorerede deres arbejdskraft og Hittekat betalte regningen (materialerne dyrlægerne brugte).
Det jeg MEST har brug for er nye gode hjem. Spred budskabet og er man opdrætter og sælger en misling OG køber syntes det ER mange penge at skulle berige sig med TO racemislinger så kan man jo som opdrætter fortælle at en hittemisling er lige så god en løbe-lege-kammerat som en med papirerne i orden.
Hjælp kan jeg også bruge OG får også den jeg beder om. De gange der har skullet findes kurerer har katteverdenen HVER eneste gang stådt til. Sidst i Søndags hvor først Jeanette købte en fed rulle stof til mit syprojekt (nullerputsenge), Solveig hentede rullen og jeg hentede den så hos hende da vi alligevel skulle på de kanter.
Men skal jeg prioriterer så er det !
1: nye hjem
2: donationer og det er alt lige fra penge til foder, ting og sager og modermælkserstatning/vådmad
3: hjælp

Tusind tak til I der allerede har sat penge ind på hittekattekontoen og tusind tak til I der gør det i fremtiden
kontoen jeg har i danske bank og som fodre hittekattekontoen på klinikken er
reg: 3645
konto: 3645137493

[QUOTE=kamikaze;1314986]Tusind tak til I der allerede har sat penge ind på hittekattekontoen og tusind tak til I der gør det i fremtiden
kontoen jeg har i danske bank og som fodre hittekattekontoen på klinikken er
reg: 3645
konto: 3645137493[/QUOTE]

Husk MobilePay. Jeg går ud fra, det er 20 66 01 19?

Tak for tippet om MobilePay - det kom så lige en postgang for sent, men vil huske det til næste gang… :slight_smile:
Jeg har som vist nok tidligere nævnt 2 (ophængte, men ubrugte :thumbdown:) radiatorsenge, som jeg meget gerne donerer, hvis det har interesse - og de i givet fald kan få et lift fra Alsted, alternativt Roskilde?