Sterilisation, bodystocking

Blot til orientering. Klip ikke for mange tråde over i den gaze jeg sender. Blot to tråde der klippes over giver et pænt stort hul

[QUOTE=Coon Danica;658807]Min Tomber blev stereliseret i torsdags og jeg har været på apoteket for at købe denne “smarte” dragt.:tihi:
Den fås i to størrelser og er en meter lang, så der blev til to dragter her.:slight_smile:
Denne her er den store størrelse som passer til en barnemave eller et voksent menneskelår.:tihi:
Jeg har så bare klippet hul til benene og stykket kostede 48 kr.
Den er meget tynd og derfor kan såret få luft.
Jeg vil lade hende holde det på en 8-10 dage :)[/QUOTE]

Åhhhh der er hun jo min super smukke sølvmissepige :wehu:

Tænk at man kan være så skøn, selv med sådan en frygtelig ting på :stuck_out_tongue:

Undskyld jeg spammer din tråd…ku ik lade være…god bedring til smukke Mojo :slight_smile:

Dengang Phumba blev steriliseret brugte jeg bare benet af et par børnestrømpebukser af bomuld. Med en løbegang og en snort til at holde det på plads ved halsen fungerede det fint nok
selvom hun ikke var HELT begejstret for det :wink:

Basil har haft en lignende model på engang hvor han åd en sok og måtte ha’ den opereret ud :uha:

Jeg har brugt Lis’ knæstrømpevejledning til alle mine piger (4 har jeg selv fået neutraliseret). Jeg har simpelthen ikke magtet risikoen for, at de skulle pille, slet ikke plejemisserne, fordi der var så mange andre problemer med dem også. 10 dage er i hvert fald alt rigeligt - der skal du jo alligevel også klippe sting, hvis der er udvendige. Jeg har ikke observeret negativt indvirkning på lægningen overhoved. Men jeg oplevede, at mine blev lidt sådan ‘depressive’. Det var voksne piger, som syntes det var en lidt hård omgang, og bodystocken bidrog ikke ligefrem positivt på humøret.

Jeg vil lige hurtigt sige tak til jer alle sammen der har taget sig tid til at svare mig herinde.
I er altså bare super gode -og jeg sætter pris på hvert et indlæg :slight_smile:

Mojo’s Onslow-trøje er sendt

Super dejligt :slight_smile: Endnu engang, tusind tak. I er altså guld værd herinde!
Hun smed selvfølgelig den hjemmelavet her i nat, så når vi ikke er hjemme, så får hun også kraven/lampeskærmen på -Hvilket hun slet ikke bryder sig om! Men når hun ikke kan lade være med at pille, så kan hun blive nødt til det, indtil den nye trøje kommer, men mon ikke også hun overlever det :stuck_out_tongue:

Ellers skal du lave to huller oppe i kanten på den du har, og så trække en snor rundt i halskanten - ligesom på hættetrøjer - bare så snoerne ender omme i nakken og kan bindes.
Mine er jo så små, at de har kunne puttes i en knæstrømpe - der holder sokkekanten i sig selv fint.

Jeg har indtil dato bare brugt en aflagt knæstrøpe - til killingerne - og et par aflagte strømpebukser til de voksne piger.

Det er hurtigt og nemt og kan bare smides i skraldespanden, når de er brugt. Lægger en vatrodel indvendig mod såret, i tilfælde af sivning.

Pøj pøj :slight_smile:

Hun er en værre møgunge den bette. Hun har lavet masser af huller i den body, som Brita har været så sød at sende (som om der ikke var nok i den i forvejen :gruble:) + i dag lykkes det hende at få den af :argh:

Godt der ikke er længe til at hun skal have den af. Men hvis hun får den af en gang til, så må hun få kraven på det sidste stykke tid.

[QUOTE=Miss-CFK;662716]Hun er en værre møgunge den bette. Hun har lavet masser af huller i den body, som Brita har været så sød at sende (som om der ikke var nok i den i forvejen :gruble:) + i dag lykkes det hende at få den af :argh:

Godt der ikke er længe til at hun skal have den af. Men hvis hun får den af en gang til, så må hun få kraven på det sidste stykke tid.[/QUOTE]

Hvis det ligner netundertrøje i tubeform - så duer det ikke til mere adrætte katte.

Hvis hun er neutraliseret d. 10. august (ifølge trådens første indlæg) så kan hun godt få trøje af nu…6 dage, så skulle hun være så meget groet sammen, der intet kan se ved hun får bar mavse:høhø: