Sterilisation - hvor?

Hej

Min killing, Dakota:hjerte:, skal snart steriliseres, men jeg ved ikke rigtig hvilken dyrlæge, jeg skal vælge:?

Er der nogen herinde, der kan anbefale en god dyrlæge på amager, som, til en billig pris, fjerner både æggestokke og livmoder og som er gode?

Står lidt på bar bund, da jeg har skiftet dyrlæge flere gange, efter utilfredshed, så jeg kan ikke bruge den samme dyrlæge (Anni Lollike), som steriliserede Xirkeline.

Lollike er også den værste Amagerdyrlæge man kan vælge :thumbdown:

Jeg har hørt godt om den i Norgesgade, men ved ikke hvordan de steriliserer. Det kan man jo ringe og spørge om.

Jeg bor selv på Amager, men har dyrlæge i Skovlunde. De fjerner normalt kun æggestokke, men man kan sagtens bede om at få fjernet det hele - så gør de det :slight_smile:

jeg har en jeg kan anbefale men det er inde ved Roskilde… det er i havdrup og hedder havdrup dyreklenik :slight_smile:

Jeg har brugt både anne sørensen på fasanvejens og herlev-skovlunde, og jeg synes helt klart de sidste er rigtig dygtige :slight_smile:

Jeg bruger dyrlægen i Norgesgade, hun er rigtig sød og dygtig :smiley: og giver sig god tid til at forklare tingene for mig, når jeg ikke forstår noget :ups: Har dog ikke brugt hende til neutralisering, så der kan jeg ikke udtale mig…

Tak for jeres gode forslag. Jeg tror, det bliver dyrlægen på norgesgade eller fasanvejens dyreklinik, alt efter om de vil fjerne både livmoder og æggestokke.
Priserne er dog bare ret høje, er 1400 meget for jer? Jeg synes nemlig, det virker lidt pebret…

Er der nogen af jer, der har brugt life dyrehospitalet til sterilisation? De tager nemlig kun ca. 800 kr. for en sterilisation.

Jeg gav 1500 her i Århus for en små 5 år siden - så nej, det lyder ikke så dyrt :slight_smile:

Vil man være med til at gøre en forskel - så støt de klinikker der støtter FIP forskningen for hver neutralisering:

http://www.winn-info.dk/sponsorer.htm

Der er et par stykker i Københavnsområdet

jeg syns ikke det er dyrt vi gav 1100 for en kan ikke stave til det men han var en han og skulle have fjernet den lille tab :slight_smile:

1400 er ikke dyrt i forhold til her i Odense.

Jeg skal give 1600 kr, og de andre dyrlæger jeg ringede til kostede det dét samme.

Du har sikkert selv tænkt det, men jeg skriver det alligevel.
Få hende øremærket eller chippet, når nu hun alligevel skal til dyrlægen. Uden mærkning er hun ingens…eller alles…OM man vil.
Blot en tanke OG et godt råd