Hjemme hos mig er der Tara, som den eneste hunmis. Hun blev steriliseret som killing (hos opdrætter). Kun æggestokke er fjernet, men det har næppe noget at sige - tror jeg.
Så fik jeg jo ham der lille skiden Robbie fra Hittekilling.dk. Han er flasket op og sutter gerne på alt muligt. Og gud hjælpe mig om han ikke får lov at ligge og lege mor og søn med Tara!
Hun har naturligvis ikke mælk:-)
Jeg troede ikke, at en steriliseret hunmis på snart 3 år kunne finde på den slags.
Hun blev bare VOKSEN lige da han trådte ind af døren derhjemme; og død over den, der så meget som kigger forkert på hendes killing!
De to hankastrater er MEGET ude i løbegården, når Tara ser på dem på den måde:-)
Hehe de er sgu også kære sammen altså… Den lille blå og den STooooooore blå. Det er helt tydelig for ALLE - undtagen dem selv - at de ikke er i familie
Med mindre opdrætteren (Brita fra Kamikaze) har et alvorligt problem haha! :-)))))
Nej spøg til side - de er sgu godt nok søde. Med lidt god vilje ligner de mor og søn
yep, jeg har fem mødre om fem killinger, og det er ikke fordi de har fået en hver-høhø
Og alle har mælk, suk. Sukket er fordi den ene skulle gerne have været med til Flensborg, men hvordan forklare at hun ikke har killinger når der sidder fire struttende mælkefyldte vorter og lyser op:cool:
Har forøvrigt også oplevet at de voksne ligger med killinger og samtidigt sutter ved den anden voksne, de er altså mærklige en gang imellem…
Én varm sommerdag lå vores hund ude i haven sammen med en
af misserne og det lille kræ suttede og suttede.
Det gav sandelig resultat og katten blev “ammet” i årevis.
De levede “som hund og kat” i samhørig kærlighed -wehuu
-wehuu -wehuu
til stor glæde for både mennesker og dyr.
Kærlige hilsner
Mona
[quote=Mona;58656]For år tilbage havde vi både hund og katte.
Én varm sommerdag lå vores hund ude i haven sammen med en
af misserne og det lille kræ suttede og suttede.
Det gav sandelig resultat og katten blev “ammet” i årevis.
De levede “som hund og kat” i samhørig kærlighed -wehuu
-wehuu -wehuu
til stor glæde for både mennesker og dyr.
Kærlige hilsner
Mona[/quote]
Tequila patter ved Alma hvis hun kan komme til det-høhø
Alma har det lidt ambivalent med det, så det er ikke så tid det sker. Men jeg var også noget overrasket første gang-tihi
Havde godt hørt at sammenførte katte kunne gøre det:)