Still-billeder af Unnis 3D tv (billeder af ørkenrotter :D )

Ja her den anden aften ville jeg lige give mad og vand og gæt hvem der så lige kom frem og ville være totalt linselus - lille søde Prinsesse, som ellers har været den mest forsigtige indtil nu :smiley: så selvfølgelig kom der en masse billeder ud af det :smiley:

Davs :smiley:

Goodie kom også frem og hilste på

Men Prinsesse var klart mest fremme i skoene og ville kigges på :smiley:



og når jeg tappede på glasset med en finger fulgte hun efter lyden :tihi:

Hey - hvor blev lyden af?

mums - mad! :smiley:

og så gik hun ellers i gang med at grave

tror hun blev træt, for hun lå her i næsten 1 minut og kiggede ud på mig :slight_smile:

uh uh lyd?

deres sandbad er vældig populært at tosse rundt omkring og skubbe til, så man kan komme om bagved :høhø:


SÅ lang er jeg blevet nu

og SÅ høj kan jeg strække mig :smiley:

Goodie gjorde sig lige lidt lækker

men kig lige på mig igen!

lidt guf skal der jo til


hey kameraet er tilbage :smiley:

hvordan kommer jeg lige OP på æsken?

al det modelarbejde gjorde mig sulten igen!

et bad må være passende at afslutte det her modelarbejde med

Hvor er de altså kære :hjerte:

Nurh, hvor er de altså bare søde og nuttede :hjerte:

Hold nu kæft hvor er de søde! Og sikke nogle fantastiske billeder. Både lys og skarphed er jo lige til postkort!

Hvor er de søde…og fantastisk gode billeder…og, når du har katte, hittekillinger eller de der små nogen…så giver du dem optimale leveforhold…:thumbup:

de er altså kære

De ser godt nok søde ud:smelter:

Hvor er de bare kære! Man får helt lyst til at mysse på deres små fine kroppe. :hjerte: :tihi:
Kommer helt til at savne de søde angora-hamstere vi havde i mit barndomshjem… :slight_smile:

Nu savner jeg at have ørkenrotter…

Hvor er de altså bare søde :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Ørkenrotter ville også vælge Ikea…:tihi:

Hvor er de søde begge to, men kan da slet ikke stå for din lille Prinsesse linselus der :inlove:

Snadder gode billeder af de søde små kræ:hjerte: - og det er da et imponerende Super-HD 3D TV Unni har fået sig. :thumbup:

[QUOTE=Sim-Sim;1031907]Hvor er de søde…og fantastisk gode billeder…og, når du har katte, hittekillinger eller de der små nogen…så giver du dem optimale leveforhold…:thumbup:[/QUOTE] Jeg prøver i hvert fald :slight_smile: lige med ørkendimmerne har jeg været MEGET konsekvent med at de ikke skal have andet plastik i buret end lige deres vandflaske (en glasflaske der kan hænge i den størrelse er stort set umuligt at opstøve i DK :frowning: ) - de æder jo nærmest ALT der kommer derned, så derfor skal de bo et sted, hvor det de gnaver i ikke skader dem :slight_smile: og jeg har verdens bedste pap-makulator :tihi: De ELSKER at gnave i pap :smiley: glæder mig til efteråret når æbletræerne skal beskæres - så skal de RIGTIGT få masser af grene at gnave løs i :smiley: [QUOTE=TrekkieGrrrl;1031901]Hold nu kæft hvor er de søde! Og sikke nogle fantastiske billeder. Både lys og skarphed er jo lige til postkort![/QUOTE] Ja man kan være “heldig” med selv et helt alm. standard objektiv :ups: lige med ørkendimmerne har jeg efterhånden øvet mig tilpas længe til at jeg kun smider 3 ud af 4 væk, når jeg sortere billederne :smiley: Ørkendimmere er faktisk noget af det jeg har mest øvelse i at tage billeder af, fordi jeg har gjort det så meget :ups: [QUOTE=Gizzemissen;1032102]Ørkenrotter ville også vælge Ikea….:tihi: Hvor er de søde begge to, men kan da slet ikke stå for din lille Prinsesse linselus der :inlove:[/QUOTE] Ja :smiley: den metalhylde er simpelthen PERFEKT til ørkenrottebur :smiley: de kan ikke gnave den i stykker - de gider slet ikke prøve, og så er den nem at holde ren :slight_smile: Jeg elsker at man kan tage i Ikea og købe sådan noget billigt :smiley: en træhylde til gnavere var gnavet i stykker på ingen tid og kommer også til at lugte - for slet ikke at snakke om prisen sammenlignet med sådan en ikea hylde :smiley: Sandbadet er Tigers fortjeneste :smiley: så bliver sandet næsten der hvor sandet skal være :smiley: Og tak alle sammen :smiley: jeg er mere glad for at have fået ørkenrotter igen, end jeg lige havde troet, at jeg ville blive :ups: Unni elsker stadig sit 3D tv, tror aldrig hun kommer til at kede sig med det :slight_smile: Hun er også ved at have fundet tænd-knappen, for hannen er nemlig så nysgerrig, at når hun sidder og dapper poten et bestemt sted på siden af akvariet (hvor deres rede er ) - så kommer han frem og sidder og kigger længe ud på Unini :høhø: Det er virkelig sjovt at se, at de to små ørkendimmere slet ikke er bange for katten, nærmest tvært i mod! :tihi: Vidste man ikke bedre, sku man tro de sad og havde små samtaler nogle gange, sådan som de ørkenrotter altid tumler rundt og sidder og kigger ud på Unni :tihi: (Der er slet ingen angst- eller stressadfærd i deres måde at være på :smiley: )

Unni´s gamle mor synes at Unni er landet i et rigtigt smørhul :slight_smile: Tænk hvor heldig man kan være som kat, selv om man bare er en forbudt krydsning med (stort set) ukendt far :slight_smile: Og Unni´s gamle mor er lige ved at dååååne for jeg synes simpelthen det er de mest charmerende bette kræ! Uh, hvor det trak i mig da vi for nyligt var i Plantorama og jeg kom til at gå ind i dyrerummet… og dette her gør det da kun værre :høhø:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1032171] for jeg synes simpelthen det er de mest charmerende bette kræ! Uh, hvor det trak i mig da vi for nyligt var i Plantorama og jeg kom til at gå ind i dyrerummet… og dette her gør det da kun værre :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

jamen et akvarie med netlåg, det fås faktisk billigt, når man køber et akvarie brugt og nettet koster 70-80,- i Jem og fusk - og om en måned eller tre så begynder de to små bette kræ herhjemme at få unger :høhø: du siger bare til! :høhø: de er glimragende underholdning i flere timer dagligt for kattene :smiley:

      • Updated - - -

det minder mig om, at når det bur der en gang ude i fremtiden skal ordnes, så skal ruderne pudses :tihi: buret blev taget lidt hurtigt i brug, fordi jeg fik ørkendimmerne et par uger før jeg lige regnede med…
det kan desværre ses på glasset, at jeg ikke nåede at gøre det helt rent :ups: det må jeg hellere få ordnet næste gang buret skal tømmes og fyldes- så Unni kan få krystalklart kig ind :smiley: