"stjæler" din kat også

Jep, vores kat stjæler alt!
Hårelastikker, min taske, kvitteringer, mobiltelefon, nøgler, tøj, ja alt hvad hun kan komme afsted med.

Stevie stjæler piberensere hvis ikke de er pakket MEGET langt væk:

//youtu.be/C9R6FuuU_AA

Buster stjæler heller ikke - han tager hvad der er hans - det her er jo hans kongerige, så alt tilhører vel ham…
Nå - magneter på køleskabet skal hives på gulvet, etuierne fra mine kontaktlinser skal på gulvet, når de ligger på kanten af vasken, og så mit hårelastik, også når det ligger på kanten af vasken.
Jeg ved at han kan lukke skabene op, fra indersiden… Ja, jeg har prøvet at lukke ham inde, både i garderobeskabet og i skabet under vasken. Garderobeskabet fik han selv åbnet, men under vasken åbnede jeg. undrede mig over kradselyden, men det var bar Buster der ikke synes det var sjovt at være derinde mere…

Oliver stjæler alt hva der kan larme mest muligt når han kaster med det… :tihi: Især om natten er det godt at stjæle ting og larme lidt… :stuck_out_tongue:

Han tager alt… Magneter fra køleskabet, pincetter, negleklipper, butiks bonner, sølvpapir (hvor han går i skuffen efter det og river et stort stykke af… :tihi: Er flere gange vågnet om morgenen ved at være pakket ind i sølvpapir…:høhø:)

Han får som regl lov til bare at tage hvad han vil… Meeen den gang jeg kom hjem og fandt 500kr i vandskålen satte jeg altså grænsen…:lol: Nu er pengene forsvarligt lukket inde… endnu…:tihi:

Sputnik stjæler ALT mad, hvis hun kan komme til det. Ellers stjæler hun kuglepenne, blyanter og andre ting der kan rulle - det samme gør Bølle.
Bølle stjæler hårelastikker som han også æder hvis jeg ikke passer på:(
Derudover stjæler han ruculasalat som han gerne spiser. Vindruer og cherrytomater stjæler han måske fordi de ligner bolde. Han kan blive helt elektrisk hvis jeg sidder med en skål vindruer:)

Det allersjoveste herhjemme er fortiden at stjæle nøgler, og gerne dem vi bruger til skuffer og skabe…
Vi har aldrig før haft problemer med at lade nøglerne hænge i skuffer og nøgler, meeeen det er nu slut…For Kelly er begyndt tage tage nøglerne og rende med dem…
Og så gemmer hun dem altså ret godt, sidste gang måtte vi flytte kommoden for at få fat i vores nøgler… Jaja da vi får da ryddet op under vores møbler

Jeg har én tyv i huset…hun hedder Haylee…

Hun stjæler hårelastikker, hårnåle, smykker, vatpinde, mobilopladere og mange andre ting… Somregel kan jeg finde tingene i bunden af vandfontænen :gruble:

Ana er faktisk den værste herhjemme…
Hun er nemlig rigtig lusket… Man er IKKE i tvivl om, når hun er på udkig efter noget.
Så står hun på 2 ben, kigger på bordet, om der er noget, og hvis der er, så stjæler hun det!
Jeg havde lige lagt en mentos pakke…der gik ikke 2 sek, så havde Ana snuppet den!!! Gaah!

JA, og nu stjæler hun også penge…Det var en 50ér…mon hvad hun skulle shoppe sig til :P?

Luana stjæler ikke - sådan rigtigt. Men hun kan godt finde på at løbe med lædersnore, hvis jeg har sådan nogle liggende

Min søsters kat har stjålet flere af hendes smykker. Han har sågar haft stjålet en plade p-piller fra hende - hun fandt dem aldrig igen :smiley: