Stjålne killinger i Maribo, på Lolland

:S :S :S :S
Åhhh, nej.
Sidder lige her og hører tv avisen, med de regionale nyheder.
Hvor en ulykkelige opdrætter lige har fået stjålet 3 killinger. De var sat i en transport kasse på teressen, hvorfor de var det melder historien ikke noget om.
Og heller ikke racen.
Men de 3 killinger blev stjælet fra denne teresse.
2 af dem var 4 uger og en på kun 2 uger.
De er sorte, så kig jer for.
Jeg håber ikke er dette er noget vi kommer til at opleve i stigende grad.
Det er jo ikke lang tid siden en opdrætter fik stjålet sine bimser.
Så øv, krydser fingre for at dette bare er en kæmpe misforståelse.
Hilsen Pia -engel

-what

Og så lige… hvad fanden laver de i en transportkasse på teressen??Og den ene er kun 2 uger -ked
Dybt tragisk - håber de kommer hjem til deres kattemødre.

Tja jeg så det også og fandt en artikel, det er mig noget uldent

http://www.folketidende.dk/apps/pbcs.dl … /341781538

Colourpoint er det IKKE :slight_smile: og ja hvad pokker lavede de i transportkasser.

Enig -thumbs

nej der er ikke meget colourpoint over de killinger!

Jeg stiller ikke det store spørgsmål ved hvad killingerne lavde i transportkassen, det kunne jo være de var blevet anbragt der for en kort periode på vej til dyrlægen, men når der så står at de er forsvundet fra transportkassen mellem 18 og 10 næste formiddag, ja så står jeg simpelthen af -uha [smilie=hate-boid.gif] -uha

jeg synes der er noget muggent ved det :?

Enig -thumbs[/quote]

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote]

Enig -thumbs

På mig lyder det som en der prøver at skabe opmærksomhed omkring sig selv

-uha -uha -uha
Er helt enig med jer. syntes det lyder underligt.
Nu endnu mere, efter jeg har læst indlæget.
Og havde også svært ved at bedømme racen i klippet i tvet.
Men, men hvad laver 3 killinger i en transport kasse udenfor.
Syntes det lyder meget mærkeligt.
Hilsen Pia

Hvis det er en registret opdrætter, er der så nogen af jer der kender hende??
Og undre mig over hvis avisen skulle have hørt så meget fejl at de skriver det er color point…
:? :? -uh

Enig -thumbs

Det er altså underligt, og for mig ligner de almindelige huskattekillinger med feberpels?

Alle katte er vel i princippet sjældne, men for mig lyder det somom der mangler halvdelen af den historie, eller noget? Jeg har de samme spørgsmål som jer…

Ikke alene de tre ganske små killinger, men også de voksne katte + otte andre killinger af en anden race, og tilmed i tidsrummet klokken 18 fredag til klokken 10 lørdag formiddag, altså om natten og 16 timer i transportkasser. -what

Jeg vil da håbe, hun ikke får dem igen - helt ærlig -muhaha

Det virker godt nok meget underligt. hrmmmm skulle være blevet fjernet mellem 18 og 10? colur point der er sort? hrmmmmmm -muhaha

Ikke alene de tre ganske små killinger, men også de voksne katte + otte andre killinger af en anden race, og tilmed i tidsrummet klokken 18 fredag til klokken 10 lørdag formiddag, altså om natten og 16 timer i transportkasser. -what

Lige mine tanker -muhaha[/quote]

Det jeg mener med at der mangler noget af historien, var det store tidsrum. Jeg tænker måske nogen påstår de har sat killingerne på terassen kl 18, og personen som bor i bygningen har først kigget efter dem kl. 10 næste morgen.

Ovenstående er selvfølgelig ren spekulation, men der mangler noget.

Her er et link til udsendelsen, jeg ved ikke om det virker det gør det ikke for mig men min pc skaber sig også (bare fordi den mener den er overfyldt med billeder excuse me :stuck_out_tongue: ) http://www.tv2east.dk/video/1930/2008/0713/11.asx

hmm hele udsendelsen er ikke tilgænglig i øjebliket… skriver den hvis du prøver at se den her http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?r=3 Mon denne historie er på mange forumer som så prøver at se den så vi overbelaster siden??
Tror jeg vil vente lidt og prøve igen…

Ikke alene de tre ganske små killinger, men også de voksne katte + otte andre killinger af en anden race, og tilmed i tidsrummet klokken 18 fredag til klokken 10 lørdag formiddag, altså om natten og 16 timer i transportkasser. -what

Jeg vil da håbe, hun ikke får dem igen - helt ærlig -muhaha[/quote]

Enig -thumbs

nej der er ikke meget colourpoint over de killinger!

Jeg stiller ikke det store spørgsmål ved hvad killingerne lavde i transportkassen, det kunne jo være de var blevet anbragt der for en kort periode på vej til dyrlægen, men når der så står at de er forsvundet fra transportkassen mellem 18 og 10 næste formiddag, ja så står jeg simpelthen af -uha [smilie=hate-boid.gif] -uha

jeg synes der er noget muggent ved det :?[/quote]

Enig -thumbs