Stof til Pet Fun eftersøges!

Jeg mangler noget stof! Ja det vil min mand helt sikker ikke give mig ret i :tihi:men det gør jeg altså!
Helt præcist så er det det stof der sidder på undersiden af sengene på PetFun kradsetræerne, som er den ene halvdel af noget velcro. Det hedder Loop siden af velcro, den anden del der sidder på træpladen på træet hedder Hook.
Her et billede af det:

og et billede hvor man kan se både seng og velcro:

Er der nogen der har set sådan noget stof nogen steder så sig endelige til!

Jeg skal i stof og stil her efter arbejde…jeg spørger lige derude om de kender det

Tak Brita! Jeg har kigget på deres hjemmeside, men kan ik rigtig finde noget. Jeg ved jo ikke rigtig hvad man skal kalde det, for har også prøvet at google det, men uden held!

Mon ikke sådan noget lissom opkradset flonel kan bruges hvis ikke det “rigtige” kan fås? jeg synes velcro hænger fast i alting… Jeg har en vindjakke med velcro på og den fanger alt andet tøj jeg er i nærheden af L

Jeg googlede det også men fik kun hjemmesider der sælger velcrobånd

Det har jeg også tænkt på men der er jo netop det irriterende ved at velcro hænger fast i alting at det ødelægger det det hænger fast i!
Og min ide var netop at sy senge til et andet kradsetræ som så ku tages af og på ligesom pet fun, for at blive vasket, så det sku jo helst kunne holde til det.
Men hvis ikke jeg kan finde frem til det rigtige så må jeg jo forsøge med noget andet.

Hvis man tager “udenbys”, kan det i hvert fald fås i sort: Beacon Fabric and Notions (nederst på siden)

Ja det er lige sådan noget. Ærgeligt de kun har det i sort, ville helst have haft det i en lys farve, nå men må se hvad de mon skal have i porto!

Nu når man ved hvad det hedder, så er det lidt nemmere, måske du kan finde noget her; Veltex Display Fabric - Google Search ? Hov det var på billede søgningen, under shopping kommer der ikke meget frem =/

Jeg har ikke lige kigget hjemmesiden nærmere igennem men det ser i hvert fald ud til man kan købe det i alverdens farver her:

http://www.hookandloop.com/site/department.cfm?id=3731&level=2004&byId=true