Stoff til eftertanke

[CENTER][COLOR=purple][FONT=Edwardian Script ITC]Think about[/COLOR] [COLOR=purple]this for a minute…[/COLOR][/FONT]
[COLOR=purple][FONT=Edwardian Script ITC]If I happened to show up on your door step crying,
Would you Care?

If I called you and asked you to pick me up because something Happened,
Would you come?

If I had one day left,
to live my life;
Would you be part of That last day?

If I needed a shoulder
to cry on,
Would you give me Yours?

This is a test to see
who your real
Friends are or if you are just someone to talk to you when they are bored
[/COLOR][/FONT][/CENTER]

Okay, men kan vi få den så den kan læses? :stuck_out_tongue:

Think aboutthis for a minute…
If I happened to show up on your door step crying,
Would you Care?

If I called you and asked you to pick me up because something Happened,
Would you come?

If I had one day left,
to live my life;
Would you be part of That last day?

If I needed a shoulder
to cry on,
Would you give me Yours?

This is a test to see
who your real
Friends are or if you are just someone to talk to you when they are bored

[quote=Lunica;243560]Think aboutthis for a minute…

If I happened to show up on your door step crying,
Would you Care?

If I called you and asked you to pick me up because something Happened,
Would you come?

If I had one day left,
to live my life;
Would you be part of That last day?

If I needed a shoulder
to cry on,
Would you give me Yours?

This is a test to see
who your real
Friends are or if you are just someone to talk to you when they are bored
[/quote]

:?:?

Det er fordi vi ikke kunne læse den besked du satte ind :slight_smile:

Så kopierede jeg teksten ind i et word program og lavede tekstens udseende om, bare så vi kunne læse den :slight_smile:

God tekst - jeg har desværre mødt “venner” der ikke gjorde dette… Dem sorterer jeg fra så snart jeg opdager at det er egoisme, der driver dem fremfor venskab.

Fx er der folk, der syntes, at det er enormt sejt at kende en journalist/forfatter - de er ikke værd at samle på.

Man kan genkende dem på, at de altid præsentere en for andre med ordene “Det er Helle, hun er journalist og forfatter!”

SUK!

Gu er jeg ej - jeg er menneske.

[quote=lenschow;243824]God tekst - jeg har desværre mødt “venner” der ikke gjorde dette… Dem sorterer jeg fra så snart jeg opdager at det er egoisme, der driver dem fremfor venskab.

Fx er der folk, der syntes, at det er enormt sejt at kende en journalist/forfatter - de er ikke værd at samle på.

Man kan genkende dem på, at de altid præsentere en for andre med ordene “Det er Helle, hun er journalist og forfatter!”

SUK!

Gu er jeg ej - jeg er menneske.[/quote]

Nej Helle, det vil jeg ikke give dig ret i. Jeg tror da også jeg ville præsentere dig som en der også adfærdsbehandler dyr f.eks. Uden at mene noget ondt med det, og man er da vel også stolt af at kende mennesker der laver noget lidt ud over det sædvanligt. Og det betyder da ikke der er noget egoisme i det efter min mening. :?

[quote=Lunica;243787]Det er fordi vi ikke kunne læse den besked du satte ind :slight_smile:

Så kopierede jeg teksten ind i et word program og lavede tekstens udseende om, bare så vi kunne læse den :)[/quote]

åååh på den måde,klart klart,kan jeg godt se virker bedre:):):):slight_smile:

[quote=lenschow;243824]God tekst - jeg har desværre mødt “venner” der ikke gjorde dette… Dem sorterer jeg fra så snart jeg opdager at det er egoisme, der driver dem fremfor venskab.

Fx er der folk, der syntes, at det er enormt sejt at kende en journalist/forfatter - de er ikke værd at samle på.

Man kan genkende dem på, at de altid præsentere en for andre med ordene “Det er Helle, hun er journalist og forfatter!”

SUK!

Gu er jeg ej - jeg er menneske.[/quote]

ja det er bare ikke nogen,som man skal have for mange af,en ven skal man bare kunne stole på er der,uanset hvem og hvad du/man er:):slight_smile: