Stor kat med sin store bamse

Altså store katte bør jo have stoooort legetøj :smiley: Så Rocke har fået moar til at bestille ham en gedigen bamse fra USA, som passer lige til ham - og hvad andet end en “Dirty Rotten Kitty” (der normalt er hundelegetøj) - og den bragte god glæde se selv:


Mmmmm dejlige missefar, kom her så skal jeg baske dig


Lad mig gnave dig lidt i kroppen


Er de ikke dejlige [bigloony]


Hey ikke forstyr mig her i mit hyggemoment !


Liva synes så absolut, som den dronning hun er, at det var noget værre pjat -høhø

-LOL

Mette du kan da ikke drømme om at forkæle dine katte kan du -høhø -høhø

Super gode billeder og et skøøøøøøøøøønt motiv -love -love -love

Åh sikke dog en herlig billedeserie af de skønne katte og det fiiine legetøj -forelsket -thumbs

Iiih sikke nogle dejlige billeder -love -forelsket

Jeg er især vild med dette

He he hvor er han bare dejlig…

Hvor ser han da bare ud til at hygge sig -love

Hahaha - hvor er han da enormt skøn! Fantastisk sykke legetøj [bigloony] Og typisk dronninge udtryk fra Diva-Liva :smiley:

gade vide hvilken bamse der er mest dejlig… -xxrotflmao

hvor er det bare nogle skønne billeder - sikke en frækkert… han er vidunderlig… en rigtig bøllemissen

LOOOOOOOOOOOL* hvor er de bare gode billederne -xxrotflmao -xxrotflmao Super dejlige misser, og elsker også billedet af “Divaen” som hvert tilfælde IKKE skal have noget med den bamse at gøre… :smiley:

Enig -thumbs

Ihh, sådan en kunne vores Quini garanteret også tænke sig, pigerne gider ikke han bider i dem -hahaha

Hehehe hvor er det nogle gode billeder, dog er dette min favorit. Hun ser bare så smækfornærmet ud…

Den får godt nok nogle bøllebank [bigloony] -thumbs

Enig -thumbs

Ihh, sådan en kunne vores Quini garanteret også tænke sig, pigerne gider ikke han bider i dem -hahaha[/quote]

Ja du må da skaffe ham een -høhø

Har du en www adresse -høhø

Haha hvor er han skøn Mette… men jaja Liva the Diva gider er tydeligt ikke begejstret GG

Dejlige billeder :slight_smile:

Hmm har købt dem på www.ebay.com -muhaha Men de kan vist nok fås et eller andet sted herhjemme -rulleøjne

ØV. nå jeg falder måske over ham på et tidspunkt :slight_smile:

Det var her de havde dem - lige nu udsolgt godt nok http://www.trendypethouse.dk/produkt.ph … Scary.Cats

Og tak for alle de søde kommentarer til mit lille fjols og Divaen -forelsket

Jeg har gemt linket -thumbs