Store badedag

Vores birma er meget nemt at få i bad og i dag stod den på badning pga. vi bygger om og der er forfærdelig meget støv.

Min legekammerat syntes ikke jeg lugter godt :ups:

Han lugter bedre som tør :thumbup:

Hold da op, hvor tager den det pænt - her ville du ikke kunne se katten for arme og ben :tihi::tihi::tihi:

Og jeg ville med garanti have brug for indtil flere meter plaster :høhø:

Smuk misser i øvrigt - og det er vennen også :hjerte::hjerte:

hehe… dejlige billeder…
Tror man skal lede længe efter en kat som er lettere at få i bad end han er:-)

Ja han er meget dygtig når det angår bad …

Der er ikke mange af hans type.

Katte er bare SÅ ynkelige når de bliver våde -LOL

Men han er da alt for kær, og super dygtig til at gå i bad :wehuu:

Hvor er han dygtigt til at blive badet :inlove:

Det er nogle meget smukke katte du har, dejligt billede :thumbup::hjerte:

Fantastisk at han tager det så pænt. :ok:

Men han er nu pænest, når han er tør. Så er han til gengæld rigtig smuk. -lovelove

Ha - hvor sødt! :smiley:

Jeg krydser fingre for at min Bowie er lige så nem at bade … HA!

Hvor kan en kat da se ynkelig ud når den er våd :tihi:
Men dejligt at han er nem at få i bad!

Vi havde også Charlie i bad for nogle dage siden - det tog han overraskende pænt! Jo, han ville da gerne slippe - men min kæreste kunne bare holde ham lige så stille med hænderne, han hverken bed eller kradsede. Han var ikke tilfreds, men han fandt sig i det! :ok:
Husker ellers tydeligt da jeg var lille, når mine forældre skulle bade vores store Perser kat - selv to voksne mennesker havde svært ved at holde ham. Garfield brød sig overhovedet ikke om at komme i bad - men meget sjov underholdning at se mine forældre kæmpe deres kamp om at holde katten! :klapper::fløjte:

Ja vi er meget heldige her i huset for vores bengal er vand tosset og går selv med i bad og han kan skrige høj lydt hvis vi går i bad og han ikke er med på badeværelset …