jeg har poser til dem…og jeg hjælper gerne med at få dem ned fra træet
der har vel 100 kg vil jeg tro…der er i alt fald mange
jeg er hjemme fra klokken 11 mandag formiddag og tirsdag hele dagen…onsdag fra 11 - 17 bare book en aftale så har jeg kaffe på kanden og en kat eller 2 kan du også få lov at nusse…
[QUOTE=GitteS;656559]Uhh du frister. vil se om gemalen stadig er hjemme onsdag, så vil jeg se om vi ikke skal kigge en tur ned til dig Sender lige en PB så
[QUOTE=Battlestar;656756]DET er jeg… men bor du overhovedet på sjalland??
ude på landet højt til loftet det kan godt nok være vidt omkring :)[/QUOTE]
Som Bente allerede har fortalt, så bor jeg i jydeland desværre(kan ske’sen jeg hellere må rette den stedsangivelse der). Jeg ville ellers møj gerne have givet kaffe.
Hov - hvis nogen vil hente pærer i morgen, så er jeg altså desværre ikke hjemme. Jeg skal have taget røntgen af mit knæ, og på visit hos en veninde bagefter. Men min datter er hjemme, så I kan sagtens plyndre træerne alligevel.
Tusind tak for de fine mirabeller du kom med på biblioteket igår. Vi har smovset idag, kan du tro. De er bare så gode og saftige. Sikke en sommersaft man ville kunne lave af dem.
Jeg kigger på posens indhold en af dagene. Det ligner noget baby-halløjsa. Håber jeg kan lave det så det passer