Stort planteindkøb

Jeg var i Århus i denne weekend og besøge en veninde som også har have. Hun synes at vi lige skulle tage ud et sted og kigge på nogle billege planter. Jeg tror det hedder billigblomst.dk.

Det var rigtig billigt og så var det ovenikøbet 50% rabat på alt da det var den sidste weekend i år der var åbent.

Det blev til:
3 stolte kavalere
1 Mamelukærmebusk
1 Riddderspore, hvid
1 Træpeon
3 forskellige hosta
1 Japansa Ahorn
1 Lilje
1 Lupin, lyserød
2 Lavendler, lyserød
1 mini Ridderspore
1 hortensia
1 Ærenpris, pink
1 Astilbe, Lyserød
1 Estragon
1 Stevia
1 Rosmarin
1 Oliventræ
og så lige 4 orkideer til vinduskarmen
…for den nette sum af 520kr. Jeg elsker når der er 50% på alt :slight_smile:

der er da blevet købt ind så det gør noget.

men er det hos billigblomst du har handlet, inde bag superbest på viborgvej, så kan jeg fortælle at det ikke er sidste week han havde åbent igår, da han nemlig har åbent alle årets dage. men det var sidste week hvor han havde -50% på alle udendørsplanter-

vi bor lige i nærheden af billigblomst og besøger tit den “lille” butik og det er altså virkelig inspirende at gå der og der er jo en hel masse planter man aldrig har set og hørt om før

Nej, hvor er jeg misundelig, det er er dælme et godt køb du har fået gjort der :slight_smile:

[QUOTE=Johnny;1091422]der er da blevet købt ind så det gør noget.

men er det hos billigblomst du har handlet, inde bag superbest på viborgvej, så kan jeg fortælle at det ikke er sidste week han havde åbent igår, da han nemlig har åbent alle årets dage. men det var sidste week hvor han havde -50% på alle udendørsplanter-

vi bor lige i nærheden af billigblomst og besøger tit den “lille” butik og det er altså virkelig inspirende at gå der og der er jo en hel masse planter man aldrig har set og hørt om før[/QUOTE]

Ja, det er der på Viborgvej. Ok, de har åben hele året! Rart at vide, man ved jo aldrig hvornår man lige skal bruge nogle flere planter :slight_smile:

nej vel og er du på facebook kan du finde dem her og der kommer dagligt tilbud fra dem med alverdens ting og sager

[QUOTE=Johnny;1091454]nej vel og er du på facebook kan du finde dem her og der kommer dagligt tilbud fra dem med alverdens ting og sager

Det er netop gjort, jeg skal vide hvornår der er 50% igen, det vil jeg ikke gå glip af :slight_smile:

det gør de en gang om året, når den helt store udplantningssæson er slut, men der er altid et godt tilbud hos brian og f.eks kan man hele året købe 10-20 roser for en flad 10er og de roser holder 2-3 uger. køber nemlig et par buketter der til fru tonya(fedterøv som jeg er)

WOW! Sikke da et fedt køb :ok: