Støt Brysterne 2012

MIjav mijav

D 16 September bliver der holdt Støt Brysterne Kvindeløb på Charlottenlund Travbane.

Man kan vælge mellem 2,5 km gang eller 5 km løb, så der er plads til alle :slight_smile:

Da de fleste har haft kræft tæt på sig, synes jeg det ville være et super budskab at så mange som muligt ville komme…

Vi kunne jo lave et fælles arrangement med kaffe og kage efter løbet :D:D

http://www.altfordamerne.dk/stot-brysterne/artikler/

jeg er frisk på en gåtur :slight_smile:

Yaiii - hvor fedt… Jo flere jo bedre :wehu::wehu:

Husk at melde dig til på hjemmeside - så får du også en Goodiebag

så er der tilmeldt til 2,5 km walk :slight_smile:

Det ville være så hyggeligt at kunne følges med nogle, så kom nu tilmeld :slight_smile:
Dette er også den ultimative mulighed for at kunne løbe med Kattegales helt egen Iron Woman :slight_smile:

:p:p

Jamen jeg er på også - kan man bruge Pony? :wink:

Jeps - og giver gerne gode råd og stiller op til fotografering :tihi::tihi::juhu::juhu:

Så er der meldt til :slight_smile: Jeg tager walken sammen med dig Inge :slight_smile:

jeg skal jo ikke gøre Janni ked af det, hvis jeg løber…ha ha!

Ih det ville jeg gerne, men der er vi på ferie… God tur alle sammen!

det bliver så godt :slight_smile:

Det bliver SÅ godt. Jeg har overvejet at spørge chefen om vi ikke kan sponse løberne/gåerne :slight_smile:

Hiver lige denne op i toppen igen - der må være flere som vil deltage :slight_smile:

Lige lidt kedelig tal:

i Danmark får ca 4000 kvinder konstateret brystkræft hver år og ca 1000 kvinder dør af dør hver år.
Så kom nu, meld til, få en hyggelig dag, om du løber eller gå, vil der være nogle at følges med.

Jeg skal lige forsøge at flytte rundt på nogle aftaler, så er jeg sandsynligvis med på gåturen :slight_smile:

jeg synes det er en alletiders ide… hvis jeg har 200 overskud så melder jeg mig… det har jeg nok ikke, men hvis jeg har vil jeg også gerne med :slight_smile:

Jeg kan ikke klare at gå så langt :frowning:
Men hvis nogen vil låne et par vovser, vil de meget gerne gå turen :slight_smile: hvis de altså må for arrangørerne…

Og vi kan sikkert godt finde ud af et eller andet med kaffe og kage herhjemme bagefter… sikre siddepladser til omkring 8 personer og resten kan få en pude til gulvet :slight_smile:

Tak for en dejlig dag. Det var en skøn tur, og trods solen skinnede, blev jeg meget berørt af at se de forskellige budskaber på deltagernes rygge.

Jeg kan varmt anbefale at tage turen til næste år. Jeg skal ihvertfald med, og så håber jeg, at jeg kan løbe de 5 km :slight_smile: