Støt Pindsvinevennerne i DK - en af de værdige sager :)

Jeg ved godt jeg har skrevet det sidste år også, men jeg synes den er så vigtig at jeg d lige vil nævne det igen :slight_smile:

Vores små pindgrise er stærkt på retur - men der findes en herlig forening ledet af en enestående kvinde - Kirsten Fournais - der hjælper, plejer og fremmer viden om pindsvin i DK.

Kirsten som jeg har mødt personligt gør et fænomonalt gigantisk stykke arbejde for de små dyr og hun har i bogstavelig forstand viet sit liv til at redde et utrolig vigtigt stykke af den danske natur…

Det koster 80 kr at være medlem og støttebeløb modtages altid med stor tak. Man kan donere direkte med paypal med et klik fra deres website

Oplysninger om foreningen kan findes på Pindsvin | Pindsvinevennerne i Danmark | Gratis hjælp til pindsvin

Hjælp Kirsten og hendes forening med at redde de danske pindsvin fra udryddelse…

:kram:

Det er nemlig rigtigt, så herfra betales kontingentet også med glæde. Og så glæder jeg mig til om et par måneder, så er der forhåbentlig igen pindsvind ude i haven :inlove: