Støvsuger - hvilken en har du?

Dyson Animal Pro… findes der andet??? :smiley:

man kan købe dyson støvsuger hovedet for sig selv os det har vi gjort til vores støvsuger så man behøver ikke investere i en hel ny støvsuger

2 stk af den her robotstøvsuger

og 1 stk gulvvasker

samt en håndholdt til småting

:):):slight_smile:

Jeg har en ganske almindelig dødelig Siemens - men har overvejet den, der blev nævnt som kattehårenes fjende nr. 1.

Den blev nævnt i en anden tråd, men kan ikke huske hvilken…

:inlove:

Dyson animal, kan ikke leve uden…

Også kaldet DC 23 :slight_smile:

Det er en Pro Z951

Knus Elin

Ja det har så ikke lykkedes os endnu. Vi har fået et hoved og der står alle modeller på undtagen DC23 og den kan ikke sidde fast :frowning:
Så vi skal op og aflevere den igen igen, tror ikke de kan finde et koblingsstykke der passer til vores. Altså jeg snakker om det til at tage hår.

[quote=Denise;122644]Ja det har så ikke lykkedes os endnu. Vi har fået et hoved og der står alle modeller på undtagen DC23 og den kan ikke sidde fast :frowning:
Så vi skal op og aflevere den igen igen, tror ikke de kan finde et koblingsstykke der passer til vores. Altså jeg snakker om det til at tage hår.[/quote]

Kan du ikke bare finde det her på siden og så købe det derfra

http://www.dyson.co.uk/store/productmodel.asp?model=DC23

Nej for jeg har det forkerte herhjemme til 225 kr, som de skal finde ud af at bytte eller give pengene tilbage i forretningen.

Ja selvfølgelig skal de bytte eller give pengene tilbage. Ideen var nu også at du selv kunne finde ud af hvad delen hedder og evt. varenummer så de får den rigtige del hjem næste gang. :slight_smile:

De har kontakt med Dyson manden i Danmark, så de skal da bare tage sig sammen, eller også må vi undvære.
Jeg saaaaaavner min Miele - snøft. -høhø

[quote=Denise;122691]De har kontakt med Dyson manden i Danmark, så de skal da bare tage sig sammen, eller også må vi undvære.
Jeg saaaaaavner min Miele - snøft. -høhø[/quote]

-høhø så må du da hente Miele på loftet -høhø

Har en Nilfisk GM 425 den er super god.

[quote=Denise;122644]Ja det har så ikke lykkedes os endnu. Vi har fået et hoved og der står alle modeller på undtagen DC23 og den kan ikke sidde fast :frowning:
Så vi skal op og aflevere den igen igen, tror ikke de kan finde et koblingsstykke der passer til vores. Altså jeg snakker om det til at tage hår.[/quote]

Prøv at ringe direkte til Dysons hovedkontor her i DK…
vores gamle afrakkede monstermaskine holdt lige pludselig op med at suge, og jeg ringede derfor for at høre om de umiddelbart kunne komme med en ide om, hvad der kunne være galt - og om det kunne betale sig at reparere eller jeg skulle købe ny…
I løbet af tre dage havde jeg den helt korrekte reservedel (et nyt cyklonhus)… som endda havde kostet gratis! :ok: Til en maskine, som vel at mærke er over 12 år gammel…

Jeg har en 25 år gammel Elektrolux, der har fungeret upåklageligt i alle de år, 7-9-13

Jeg har en 25 år gammel Philips, der har fungeret upåklageligt i alle de år, 7-9-13

Har du en af hver :slight_smile:

:smiley: Nej, det var en helgardering :smiley: Nej, jeg kunne ikke huske mærket, og troede lige et øjeblik, at det var en e-lux, men googlede lige på at poserne skal hedde “Amsterdam”, og så er det en Philips. God maskine :slight_smile:

Jeg har også fornylig udskiftet min ellers udemærkede Panasonic støvsuger med en Dyson DC 23 complete inkl. håndstøvsuger - best buy ever :slight_smile: