Jeg har hønsenet i min løbegård til Buster. og det vil jeg ikke anbefale til andre.
Ganske vist kan det holde til at Buster indimellem klatre i det, men der er også bidt hul i nettet et parsteder, dem har jeg så måttet lappe.
Jeg vil anbefale dig at bruge noget stærkere net, hvor maskerne heller ikke kan “trækkes ud af form”. En af ulemperne ved hønsenet er nemlig at masker trækkes mm når katten hænger i dem osv, og så kan hullerne altså blive lidt store, selvom der ikke er bidt noget over.
I billedrummet har jeg lagt en tråd med titlen “busters løbegård”, mener jeg, det er nok et par måneder siden. Der kan du se hvordan jeg har bygget løbegården op.
Mine katte måvære meget opdragne… De hverken hænger, bider eller kravler i vores indhegning, der er lavet af hønsenet. Jeg går den efter med jævne mellemrum, men indtil nu (3 år) har den holdt fint fint. En del af hegnet er sat i hækken, og resten er tilpas løs til at det ikke er rart at klatre i. Men uindbudte gæster har kravlet i det, og jeg har måtte hægte dem (de fremmede katte) af, da de ikke kunne komme ud.
Mette - Nej, jeg troede bare jeg skulle se i indlægget hvor der stod “hvad så nu”
Kan sagtens se dem i det oprindelige indlæg nu, kiggede bare ikke derop før