Det skal du ikke være ked af…vi bor i en emmentalerost…med alle de kattelemme/huller [smilie=hate-tunz.gif] og en af lemmene ER et hul Findus tog lige hele indmad OG lem med ud i det fri den anden dag -thumbs han kan jo ikke gøre for han er for stor til en kattelem…godt de andre er hundelemme -shhhh
Brita: Naboerne burde også være glade for, vores katte ikke generer dem. De drøner med garanti ikke i nogens sandkasser eller hopper op på barnevogne m.m.
- Det bliver også hyggeligt at sidde under altanen med alle kattemisserne. 14 dage max. - Så sku det være helt klart. Tror efterhånden det havde været nemmere og billigere at hegne hele haven inde. -uha
Bare I og kattene har det godt, så pyt med hvad naboerne tænker. Jeg er da sikker på alle på vejen synes vi er vildt underlige, med det fort vi har lavet. -høhø Men hørte da nogle gæster hos naboen sige noget med, at det var da genialt hehe. Og ja, naboerne burde være glade for misserne ikke generer dem -thumbs
Jeg tænkte på den plante der hedder Katteurt (Nepeta). Det er noget katte er vilde med, du kan læse om den på nettet og se billeder. Ellers har jeg ikke meget forstand på hvad katte kan lide i haven, bortset fra græs som de spiser.
Et katteurte-bad om dagen vil mine kræ skrive under på er -thumbs og [smilie=hate-tunz.gif]
Det sker ofte der nærmest er kø om det ene vi har. TO mere ER gjort klar, men mangler bare (STADIG) at få hentet planterne. 1 bad er for lidt til så mange misser -mai og det ses tydeligt på køen jævnligt -høhø
Det ser simpelthen superflot og dejligt ud - og jeg kan godt se, at du har været på ihærdigt arbejde. Fik faktisk også lige tanken med om det mon havde været nemmere og måske ikke dyrere at indhegne hele haven -høhø Vores indhegning på næsten 500m2 kostede omkring 5.200 kr. incl. strøm foroven og vi har stadig nogle pæle og noget hegn i overskud, hvis vi skulle få udvidelsesideer
Vi har købt to potter med katteurt, men af en eller anden grund er vores katte ikke interesseret i dem Købte to forskellige på Lundhede Planteskole.
hvor ser det bare flot ud - KÆMPE arbejde kan man se… alle de sten ect… stor respekt for det super flotte resultat…
Denise: den der litter locker - er det sådan en lugtfri - “nu-har-jeg-renset-kattebakke-og-skal-have-et-sted-at-gøre-af-bæ-posen” beholder ? for det er sgi da smart… så vil jeg have sådan en…
Vores beholder står ved siden af deres kattebakker, og den er jo faktisk ret pæn at se på også. Så jeg tager fra skovlen direkte op i spanden. Man putter det i fra toppen og så hiver man i en tap så ryger det længere ned og der går sådan en klap over det, så det holder fint på lugten nede i spanden.
Vi kan have ca. 3-4 dage i, lidt afhængig af hvor meget de bruger løbegården. Det er ret nyt hos os, men jeg har ikke kunne lugte noget endnu. Det er SÅ nemt og jeg er i hvert fald super glad for den. Før rendte jeg rundt med skraldeposer og fyldte i. Og så lå den lidt sammenrullet, så man lige kunne fylde i et par gange, rimelig besværligt og noget rod.
Hvor ser det dog dejlig ud!!!
De næste investeringer herhjemme er:
- indhegning af have
- furminator
- litter locker (tror den fungerer lidt a la en blespand)
- en kattebakke mere
- et sæt madskåle og killingebakke de skal stå i
Ovenstående i uvilkårlig rækkefølge