[QUOTE=cæsar;1184881]Ann hvornår begynder du at sælge ting med Jesper garanti???
jeg huske tydeligt at sagde at de der madskåle kunne holde til at blive sparket til, men kunne de måske holde til lille bitte Jesper bare kom til at hoppe lidt i dem :-)[/QUOTE]
Altså… jeg er jo ikke idiot, vel???
Så nej… jeg vil ALDRIG komme til at sælge noget med “Jespergaranti”!!! Aldrig!!!
For den uindviede…
Jesper er… TADAAAAAA… bimse :klapper:
det er godt med dig Hende her er lavet lige til Malene, vi vidste det bare ikke før hun var fyldt godt og vel et år og Malene flyttede herned I virkeligheden er det vorherres mening at de skal passe på hinanden - lige nu sørger kræet så for at Malene ikke keder sig på noget tidspunkt :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]
Ja hun er min soulmate, tror også der er en højere mening med, at vi skulle ende sammen! Så mange sammentræf kan simpelthen ikke lade sig gøre, dér er sgu en mening med, at det er netop hende jeg (forhåbentlig!!!) skal dele de næste maaaaaaaange år med
Hun har lige bestemt sig for at min halvdyre filtkurv fra Idémøbler er hendes nye kurv, nu den gamle er blevet afleveret i Maxi-Zoo i dag… Så det må jeg jo rette mig efter, og finde et andet sted til mine kreative ting, alt for Queen Eleanor :surrender1:
Note: Billedet vender på siden… Det er Ikke meningen!!!
Jeg har næsten altid en transportkasse stående et sted i huset uden låge på - bare som hyggekrog og det har virket fint på mine. Ingen af dem bliver stressede af at køre. Den ene brokker sig fordi han spiller sur, men han er på ingen måde stresset når vi kører Måske det kunne hjælpe? Ved heste og trailere fodrer man dem nogle gange i deres trailer i en periode, for at vænne dem til den.
Måske du skulle stille transportkassen et sted med et tæppe og nogle guffere i? Og så bare fylde flere guffer i, efterhånden som de bliver spist?
Jeg skriver under på at bimser er uartige! Herhjemme er Conrad uden tvivl den uartige gnaver-i-alt-og-kradser-i-tastaturet-hvis-ikke-han-får-opmærksomhed og Randolf (Maine Coon) er faktisk utrolig artig…det er kun plastikposer han slikker på og tygger i
Nej hun hed Marie Louise mener jeg. Ung pige (midt tyver vil jeg skyde på). Men super sød og rigtig dejligt med den tillid hun viste mig! Jeg bliver i så godt humør og glad, når folk vælger at stole på mit ord, selvom jeg jo ikke havde bon med, og tasken er købt d. 7/4-2014… Dét er sådan en service, som gør, at jeg vil vælge at handle der!