Jeg har lige været til dyrlæge med Eleanor. Selve konsultationen gik ok, men turen derhen i bilen var et mareridt
Den enormt dyre transporttaske jeg købte i Maxi-Zoo til 500 kr. den holdt ca. 10 min. før destroyeren fik den ødelagt… Det var bare ikke fedt, at nettet blev kradset så meget i stykker, at hun kunne kravle ud Så jeg måtte prøve at holde hende tilbage, så jeg har fået kradsemærker på den ene hånd… Den ene gør ret ondt og er lidt dyb… Ved faktisk ikke om det kun er ved bid, at man skal kontakte lægen?
Jeg tuede ret meget, da det hele var ret uoverskueligt, og det gjorde pænt ondt… Desuden kunne jeg ikke lige magte, at hun var kommet til at ødelægge en 500 kr. taske…
Heldigvis fik jeg ringet til Maxi-Zoo i Horsens. Det var den sødeste kvinde jeg fik fat i, som godt kunne forstå min frustration. Jeg havde ikke lige taget bon med, men hun ville gerne give mig et tilgodebevis. Jeg viste hende min kontoudskrift fra Randers, fra den dag jeg købte tasken. Men det var d. 7/4-2014, hun valgte at stole på, at det altså kun var 2. gang den blev brugt.
Jeg har nu købt en transportkasse i Maxi-Zoo, samt et tæppe til at ligge derind. Men jeg er såååå glad for Deres gode service og på, at de faktisk stolede på mig Det løftede lige mit humør en del!
Eleanor virker til at have det godt! Hun fik vådmad da vi kom hjem, og hun spiste. Hun sover nu. Men jeg har fået slik i hovedet, og hun har gnedet sig op ad mig
Så er begge faldet til ro, heldigvis :love2: