Har tilmeldt i Hillerød hele week-enden efter . . . . såååååå. . . SUK . . . . skal lige trække noget energi i en el. anden automat . . . .så vi venter til det bliver vores tur på Sjælland -muhaha
Altså hvis ikke du får tid… må jeg så prøve, hva’, hva’, hva?
Så får jeg jo snust lidt til det hele…
[quote=Ann K;56759]Altså hvis ikke du får tid… må jeg så prøve, hva’, hva’, hva?
Så får jeg jo snust lidt til det hele…[/quote]
Selvfølgelig. Og tak. Men jeg er mest bekymret for, hvornår jeg eller Thomas skal nå at bade hende; jeg skal nemlig hente dommere allerede torsdag morgen, og derefter er der tryk på med de sidste detaljer, sightseeing, Clerking School, opstilling af hallen, medlemsmøde og hvad har vi. Pyyyyyyh!
Fed smiley
Bade hende? Er det den der tilløbertortiesemilanghårsdims I tager med?
Damn - det kan du altså ikke være bekendt!!! Jeg bliver jo helt til grin, hvis jeg (igen) udstiller en grim tortie
Hvor er der mange der kommer! Det bliver spændende - jeg glæder mig til at se jer andre
Vi kommer med
Bearcloud Thrilla in Manila
Bearcloud Samba Magic
De er begge i kastrater, men jeg ved ikke hvem af dem, der er den grimme ælling
Jeg følges med Tina (og åbenbart også Tine :)) og tager Micharlos Don Juan aka Diego, som vist er LH alter trad tabby div maine coon red classic tabby neuter
Har også sendt dem en mail og sagt at hvis det at han står som rød classic tabby er det samme som at han er rød (d), så er det korrekt Men det er det nok, når de ikke har svaret.
Så er Jerry vasket - og han tog det igen så flot -wehuu Taskerne og bilen er pakket - så nu kan det kun blive TICA tid for langsomt
Wow Mette - du er i god tid.
Jeg har hverken pakket eller klippet kløer endnu
I øvrigt medbringer jeg ikke en vildtfarvet hankilling, men en blå hunkilling
Puha nu får jeg stress, jeg har slet ikke nået noget som helst endnu -what
Men mon ikke jeg når og sy burgardiner, vaske katte, pakke tasker inden i morgen tidlig, hvor hundene skal ud til hundesittere :?
Godt natten er laaaaaaaang
[quote=Vivi_Fletcher;59510]Wow Mette - du er i god tid.
Jeg har hverken pakket eller klippet kløer endnu
I øvrigt medbringer jeg ikke en vildtfarvet hankilling, men en blå hunkilling :)[/quote]
Klippet klør bla bla bla -høhø
Altså vi skal jo over allerede i morgen eftermiddag, så derfor er jeg egentlig ikke i god tid -tihi
Glæder mig til at se Jer Vivi -forelsket
[quote=Malle;59511]Puha nu får jeg stress, jeg har slet ikke nået noget som helst endnu -what
Men mon ikke jeg når og sy burgardiner, vaske katte, pakke tasker inden i morgen tidlig, hvor hundene skal ud til hundesittere :?
Godt natten er laaaaaaaang :D[/quote]
Malle det lyder da slet ikke som dig/Jer? -høhø-høhø-høhø
Ej altså Mette, hvad hentyder du lige til, plejer da at gøre det hele natten før så er da i god tid ellers kan symaskinen vel komme med på hotel -tihi
[QUOTE=Justice;59512]
Altså vi skal jo over allerede i morgen eftermiddag, så derfor er jeg egentlig ikke i god tid -tihi
Glæder mig til at se Jer Vivi -forelsket[/QUOTE]
Åh … vi kører jo først om natten (føles det som :D)
Det bliver vildt hyggeligt
Ja, vi har da også lige fundet ud af hvor tidligt vi skal afsted, suk:)
Dyrlægekontrollen kunne da også lige ligge på et mere menneskeligt tidspunkt-høhø
Marina
[quote=Vivi_Fletcher;59519]Åh … vi kører jo først om natten (føles det som :D)
Det bliver vildt hyggeligt :)[/quote]
[quote=Marina;59523]Ja, vi har da også lige fundet ud af hvor tidligt vi skal afsted, suk:)
Dyrlægekontrollen kunne da også lige ligge på et mere menneskeligt tidspunkt-høhø
Marina[/quote]
Hvor lang tids transport har I? Vi skal jo heldigvis bare op, spise morgenmad og så afsted om morgenen -høhø Men vi skal så hjælpe til i morgen også - Jakob har kreeret noget af udstyret der bla skal stilles op -thumbs
Glæder mig også til at hilse på dig Marina -love
Jeg skal være i Ballerup kl 5.20 :eek:
Ja tak…en menneskelig dyrlægekontrol, det ville være lækkert -tihi
Vi ses på søndag, jer der også er der den dag…
I morgen efter arbejde står den på burgardiner (håber jeg må låne et stort bord på job i morgen og klippe ud på) og pakken kuffert og så bliver Gizmo vasket lørdag og tja…så skulle vi være klar til at hoppe i bilen søndag morgen og hente yderligere to tobenede og to firbenede -thumbs
My god -høhø
[quote=Gizzemissen;59527]Ja tak…en menneskelig dyrlægekontrol, det ville være lækkert -tihi
Vi ses på søndag, jer der også er der den dag…
I morgen efter arbejde står den på burgardiner (håber jeg må låne et stort bord på job i morgen og klippe ud på) og pakken kuffert og så bliver Gizmo vasket lørdag og tja…så skulle vi være klar til at hoppe i bilen søndag morgen og hente yderligere to tobenede og to firbenede -thumbs[/quote]
Du kan tro vi ses søndag Tina - jeg glæder mig til at se hvad du har kreeret, og til at hilse på dig og Gizmo igen -forelsket
Ja, jeg kan da afsløre så meget om min “kreation” at den er noget mere tilbagelænet end den oprindelige plan - men til gengæld synes jeg den passer rigtigt godt til den nostalgiske stil som jeg tillægger H.C. Andersen - og Gizmo er klar på nus, så han siger “ses”