Jeg kommer også… der blev spurgt efter flere orintaler/siameser, så jeg meldte mig til.
De katte jeg tager med bliver Dk arjunas Mr Weasely (sys) og Quasana Djintan som er min blå tortie… Hun er en fin orientalsk langhår…
Men jeg tager også mine forældre med, da jeg skal bruge et lift… Så dem vil i også kunne se
Så ser i de katt så sig lige hej… (jeg vil også prøve at kigge efter jer andre)
Jeg blev bevilget et lift af Tina. Så jeg kommer søndag med
Wytopitlock Zafarrancho. [FONT=Arial][COLOR=black]i killinge klassen. [/COLOR][/FONT]
[FONT=Arial][COLOR=black]Er der forresten nogen der ved hvor meget betydning det har at han er meldt til som kastrat, når han er fertil. Dette er en fejl og jeg har sendt to mails hvor jeg gør opmærksom på det. Men jeg har ikke fået svar på nogle af dem.?[/COLOR][/FONT]
[quote=TineL;56118]Jeg blev bevilget et lift af Tina. Så jeg kommer søndag med
Wytopitlock Zafarrancho. [FONT=Arial][COLOR=black]i killinge klassen. [/COLOR][/FONT]
[FONT=Arial][COLOR=black]Er der forresten nogen der ved hvor meget betydning det har at han er meldt til som kastrat, når han er fertil. Dette er en fejl og jeg har sendt to mails hvor jeg gør opmærksom på det. Men jeg har ikke fået svar på nogle af dem.?[/COLOR][/FONT][/quote]
Du skriver han er meldt til i killingeklassen? Er han under 8 måneder? For så er det lige gyldigt om han er kastreret eller ej Er han over 8 måneder, så er det rimeligt vigtigt at han står som kastrat hvis han er det, eller som “voksen” hvis han er fertil
Du skulle gerne have fået en bekræftigelse? Der skriver du tilbage på den danske mail der bliver opgivet, de rettelser du har -thumbs
[quote=TineL;56202]Tak for svar. Jo han er under 8 mdr. Tænkte faktisk også at det var lige meget, men jeg måtte hellere meddele det når nu det skulle krydses af.
Jeg har både sendt mail til næstformanden og besvaret bekræftigelsen jeg har modtaget, har bare ikke fået svar tilbage.
Men tak så behøver jeg ikke tænke på det:)[/quote]
Så har de sikkert registreret det -thumbs Jeg tror de har hamrende travlt alle sammen, så derfor får man nok ikke lige svar på alle henvendelser. Jeg tror bare de retter til
Jeg kan næsten ikke vente med at opleve hele showet!
Også selv om jeg jo bare skal stå i en “dum” stand en hel dag… men mon ikke at jeg kan få et indtryk alligevel?
Bare man ikke forventer, at jeg vil ane noget om, hvordan det er gået for de forskellige deltagere, før jeg kommer hjem og læser diverse resultatråde på fora…
Når Viking Cats kommer til Sjælland er jeg og Leo bare SÅ meget klar!!! Stand eller ej…
[quote=Ann K;56224]
Også selv om jeg jo bare skal stå i en “dum” stand en hel dag… men mon ikke at jeg kan få et indtryk alligevel?
Når Viking Cats kommer til Sjælland er jeg og Leo bare SÅ meget klar!!! Stand eller ej…[/quote]
Jow det kan du helt sikkert - især når det er en lille intim udstilling som denne -thumbs Bare det at høre amerikanske stemmer på en udstilling kan være sjovt
Vi kommer også begge dage med
CocyCoon’s Mata Hari
------------Zub Zero vi skulle også have haft brormand med Last Boy Scout men han besluttede lige at skrabe sig på ryggen sååååååå nu må han blive hjemme -bleg
Jeg vil prøve og få programmet lagt så jeg kan kikke derover søndag…
Første gang jeg skal til udstilling og er vildt spændt på at se hva det er for noget:)
Jeg kommer selvfølgelig begge dage. Har tilmeldt Katinka huskat; håber, at jeg får tid til faktisk at udstille hende - jeg skal lige nå 473.926 andre ting også.