Strib 8.-9. november 2008

Så nærmer vi os Danmarks første TICA-udstilling, hvem kommer og hvilke dage? -love

Vi kommer begge dage med:

Cherry Galore - blå Maine Coon i “Kitten” klassen -thumbs

Derudover skal vi også deltage i buffeten lørdag aften :smiley:

… og vi glææææææææææder os -partytime

Og jeg kommer med standen dvs en hel masse ragelse :smiley:

Desværre uden kat denne gang, da Ting jo ikke rigtig kan undvære Leo…

men buffeten skal jeg da deltage i!

Jeg kommer søndag med
Gizmo i - håber det her er rigtigt -tihi - voksen Household Pet Shorthair klassen

Og jeg har lovet Ann K at komme forbi med hendes sorte krammemonster så hun ikke keder sig alt for meget -thumbs

Jeg kommer også… der blev spurgt efter flere orintaler/siameser, så jeg meldte mig til.
De katte jeg tager med bliver Dk arjunas Mr Weasely (sys) og Quasana Djintan som er min blå tortie… Hun er en fin orientalsk langhår…

Men jeg tager også mine forældre med, da jeg skal bruge et lift… Så dem vil i også kunne se :slight_smile:

Så ser i de katt så sig lige hej… (jeg vil også prøve at kigge efter jer andre)

Jeg kommer lørdag med Akirabakkens Elektra i killinge klassen -thumbs

Og jeg glæder mig helt vildt… både til denne nye udstillingsform, men også til at se allle jer andre -hopla

Vi kommer begge dage med

Lørdag:
Meekocoons Quiana MCO tortietabby LH neuter
Panthera Tigris Eddie SIB blåtabby LH kitten

Søndag:
Panthera Tigris Fear of the Dark SIB tabby LH kitten
Meldgaards Panthera Tigris Orion SIB tabby LH neuter

Vi kommer dog ikke til buffeten, da vi har små killinger herhjemme og vores kattesitter ikke er disponibel den weekend.

Jeg blev bevilget et lift af Tina. Så jeg kommer søndag med
Wytopitlock Zafarrancho. [FONT=Arial][COLOR=black]i killinge klassen. [/COLOR][/FONT]
[FONT=Arial][COLOR=black]Er der forresten nogen der ved hvor meget betydning det har at han er meldt til som kastrat, når han er fertil. Dette er en fejl og jeg har sendt to mails hvor jeg gør opmærksom på det. Men jeg har ikke fået svar på nogle af dem.?[/COLOR][/FONT]

[quote=TineL;56118]Jeg blev bevilget et lift af Tina. Så jeg kommer søndag med
Wytopitlock Zafarrancho. [FONT=Arial][COLOR=black]i killinge klassen. [/COLOR][/FONT]
[FONT=Arial][COLOR=black]Er der forresten nogen der ved hvor meget betydning det har at han er meldt til som kastrat, når han er fertil. Dette er en fejl og jeg har sendt to mails hvor jeg gør opmærksom på det. Men jeg har ikke fået svar på nogle af dem.?[/COLOR][/FONT][/quote]

Du skriver han er meldt til i killingeklassen? Er han under 8 måneder? For så er det lige gyldigt om han er kastreret eller ej :slight_smile: Er han over 8 måneder, så er det rimeligt vigtigt at han står som kastrat hvis han er det, eller som “voksen” hvis han er fertil :wink:

Du skulle gerne have fået en bekræftigelse? Der skriver du tilbage på den danske mail der bliver opgivet, de rettelser du har -thumbs

Tak for svar. Jo han er under 8 mdr. Tænkte faktisk også at det var lige meget, men jeg måtte hellere meddele det når nu det skulle krydses af.

Jeg har både sendt mail til næstformanden og besvaret bekræftigelsen jeg har modtaget, har bare ikke fået svar tilbage.

Men tak så behøver jeg ikke tænke på det:)

[quote=TineL;56202]Tak for svar. Jo han er under 8 mdr. Tænkte faktisk også at det var lige meget, men jeg måtte hellere meddele det når nu det skulle krydses af.

Jeg har både sendt mail til næstformanden og besvaret bekræftigelsen jeg har modtaget, har bare ikke fået svar tilbage.

Men tak så behøver jeg ikke tænke på det:)[/quote]

Så har de sikkert registreret det -thumbs Jeg tror de har hamrende travlt alle sammen, så derfor får man nok ikke lige svar på alle henvendelser. Jeg tror bare de retter til :slight_smile:

Men så ses vi jo i killinge-klassen -thumbs

PP og jeg kommer også - men desværre uden missere … de har i den grad brug for en slapper så vi har valgt at lade dem blive hjemme alligevel :frowning:

Men kattegale sponsorerer både ringe og en ½ dommer, så selvfølgelig kommer vi - vi synes det er super vigtigt at støtte op om dette nye projekt :slight_smile:

Vi glæder og MEGET til at møde jer allesammen og se jeres skønne missere og opleve udstillingen… og selvfølgelig være med til buffeten om lørdagen :slight_smile:

Jeg kan næsten ikke vente med at opleve hele showet!
Også selv om jeg jo bare skal stå i en “dum” stand en hel dag… men mon ikke at jeg kan få et indtryk alligevel?
Bare man ikke forventer, at jeg vil ane noget om, hvordan det er gået for de forskellige deltagere, før jeg kommer hjem og læser diverse resultatråde på fora…

Når Viking Cats kommer til Sjælland er jeg og Leo bare SÅ meget klar!!! Stand eller ej…

[quote=Ann K;56224]
Også selv om jeg jo bare skal stå i en “dum” stand en hel dag… men mon ikke at jeg kan få et indtryk alligevel?

Når Viking Cats kommer til Sjælland er jeg og Leo bare SÅ meget klar!!! Stand eller ej…[/quote]

Jow det kan du helt sikkert - især når det er en lille intim udstilling som denne -thumbs Bare det at høre amerikanske stemmer på en udstilling kan være sjovt :smiley:

Vi kommer begge dage med Penny som hunkastrat og Jennifer som hun killing og vi glæder os :smiley:

Jeg kommer også begge dage med
Warwick Rosa Glauca, vildtfarvet abykilling

Hej

Vi kommer lørdag med :

Yoon Coon’s Unique Remix Dud vs Pip - hankat
Yoon Coon’s Happy Feet - Killing

Og vi glæder os :D-thumbs

Vi kommer også begge dage med
CocyCoon’s Mata Hari
------------Zub Zero vi skulle også have haft brormand med Last Boy Scout men han besluttede lige at skrabe sig på ryggen sååååååå nu må han blive hjemme -bleg

Jeg kommer som praktisk gris og aktiv deltager i buffeten lørdag aften -tihi:D

Jeg vil prøve og få programmet lagt så jeg kan kikke derover søndag…
Første gang jeg skal til udstilling og er vildt spændt på at se hva det er for noget:)

Jeg kommer selvfølgelig begge dage. Har tilmeldt Katinka huskat; håber, at jeg får tid til faktisk at udstille hende - jeg skal lige nå 473.926 andre ting også. :smiley: