puttebilleder er altid skønne… og især her med forhistorien Er det ikke bare skønt ?
[QUOTE=Ann R;865682]Snotfornærmet, tror jeg det var
Nej men som sagt, jeg ville bare gerne ha’ samme stil [/QUOTE]
Ja jeg tror du har ret i snotfornærmet Men det er lidt det samme overlegne udtryk alligevel
Og jeg kan sagtens forstå du ville ha’ en der passede i stilen!
Åh hvor godt, Ann… Det har I altså også fortjent… og NU skal I alle så bare have rigtig mange gode stille (nå, ja ) år med hinanden
Hvor ér det bare SKØNT at se!!!
Ihhh det er jo sådan det skal være - og dét jeg havde forventet der ville ske (at jeg så havde forventet at det ville se sådan ud for 3 mdr. siden, er en helt anden sag ).
Nu skal du til at nyde, den nattesøvn som du kan få - imellem de hvide tornadoer
Knus og et STORT kys på panden, til de tre skønne misser!
/Mette
Hvor dejligt de endelig fandt hinanden godt du og de havde tålmodigheden til at vente
Sikke da vidunderlige billeder… Og LÆNGE ventet… Gad vide om der er andre end mig, der fik lidt tårer i øjnene og kuldegysninger… Ja, det gjorde jeg altså… For efter Ann og missernes rejse oven på Grevens farvel og med en lidt mere problematisk sammenføring end ventet, var det her bare…SÅ VIGTIGT
Ann, nu KAN det da for po**er kun gå fremad, så alle misser og mennesker kan få det ønskede i hjemmet
Nej, hvor godt!!!
Åhr nogle dejlige billeder
Hvor er det bare dejligt at se! Og tre måneder og nogle uger er da ingenting…
Nej… hvem tæller dog???
Det er jo en investering af tid, der forhåbentlig kommer til at gælde i flere år…
Dejlige billeder De er så smukke alle tre
Godt at høre, det går så godt imellem dem :juhu: Det må være en lettelse
Åh, det kunne da være så godt, hvis det kunne fortsætte sådan der
[QUOTE=Mette Mejdahl;865856]
Hvor ér det bare SKØNT at se!!!
Ihhh det er jo sådan det skal være - og dét jeg havde forventet der ville ske (at jeg så havde forventet at det ville se sådan ud for 3 mdr. siden, er en helt anden sag ).
Nu skal du til at nyde, den nattesøvn som du kan få - imellem de hvide tornadoer
Knus og et STORT kys på panden, til de tre skønne misser!
/Mette[/QUOTE]
Nattesøvn? Nåeh, de dér 4 timer… :lys-ide: Der er gang i den i denne tid - det er jo ikke mørkt ret længe og de tager det med tusmørkedyr ret alvorligt
Det er sjovt, for det skal være pigerne, der opsøger Whiskey - eller går det ikke. Især Creamy synes han er en pestilens når han hopper op til (og på!) hende, bider hende i nakken og tumler. Heldigvis flygter hun ikke altid mere, for det triggede noget hos Whiskey. Jeg vil helst ikke se hende blive jagtbytte. Men hun er ved at lære at smække ham nogen og blive liggende - i hvertfald nogen gange Det er ikke fordi jeg nyder at han får bank (han kommer så heller ikke noget til) - men jeg nyder at Creamy ikke er så meget underkat at hun lader sig kue. giver det mening?
Tullen og han tager stadig nogle gevaldig halvt leg-halvt magtkampe. Men bare de kan omgås fredeligt resten af tiden… idag så jeg Tullen vaske lidt på ham. Han ligner en, der tænker “hvornår bruger hun gebisset”
- men hvis det er gået godt tilstrækkelig mange gange, slapper han vel af med tiden.
[QUOTE=Marianne;865937]Sikke da vidunderlige billeder… Og LÆNGE ventet… Gad vide om der er andre end mig, der fik lidt tårer i øjnene og kuldegysninger… Ja, det gjorde jeg altså… For efter Ann og missernes rejse oven på Grevens farvel og med en lidt mere problematisk sammenføring end ventet, var det her bare…SÅ VIGTIGT
Ann, nu KAN det da for po**er kun gå fremad, så alle misser og mennesker kan få det ønskede i hjemmet [/QUOTE]
Tak Marianne
Jeg har osse tudet over de kræ ;), og jeg har frygtet at vi skulle af med ham bøllefrøet for alles skyld… Så det er dejligt at det er ved at lykkes
Jeg holder stadig vejret når Tullen stikker snuden ned til hans hals eller bagdel. Og er bange for at hun skal ødelægge det hele ved at hugge ud efter ham (det var sådan balladen startede…) Men hun har tilsyneladende fod på nu
[QUOTE=Ann K;866594]Nej… hvem tæller dog???
Det er jo en investering af tid, der forhåbentlig kommer til at gælde i flere år…[/QUOTE]
Forhåbentlig da. Ældste kat er trods alt kun 4 år…
[QUOTE=Beydana;866599]Dejlige billeder De er så smukke alle tre
Godt at høre, det går så godt imellem dem :juhu: Det må være en lettelse :)[/QUOTE]
Ja! Og ja!
Tak for alle jeres søde ord - det betyder altså noget at nogen forstår hvor meget man kan komme ud i tovene over “et par katte”