Stridsøksen begravet? - (og ikke i nakken på hinanden)

Fra idag:
:wehu: :wehu:

Så tilgiver man dem jo ligefrem at de holdt mig vågen HELE natten. (Hvor piller man de duracelbatterier ud??)

Først med Creamy som buffer. Det er set før.

Men… så gik Creamy, og så plejer hyggen at fordufte…
Ikke idag! :juhu:

Nu tror jeg ikke helt på at de ikke kan li’ hinanden mere…
Det tog da kun 3 måneder og et par uger… :cool:

But who’s counting ?:stuck_out_tongue:

Skønne billeder af total idyl - og hvor er det dejligt, at tålmodighed endnu engang har vist sig at kunne betale sig :thumbup:

De ser i hvert fald ud til at de hygger sig nu:)

Dejlige billeder:hjerte:

Det er dejligt at høre at de har lagt striden på hylden og bare hygger, og smukke er de :smelter:

M I A U W!!
Hvor er det godt :slight_smile:

Sådan skulle den kage skæres :inlove:

:wehu::wehu::wehu:

Hvor er det bare dejligt at se, Ann :smiley:

Hvor er det skønt :wehu:

Godt, at I holdt ud :ok: Nu skal det nok blive sjovt :muhaha:

Åh, hvor skønt :thumbup: - og hvor var det godt, du havde tålmodigheden. :slight_smile:

Hvor skønt :wehu:
Han er altså bare flot ham Hr Hvid! :slight_smile:

Det er jo intet mindre end FANTASTISK! :wehu:

Skønne, skønne billeder - mere af det, tak! :thumbup:

:wehu: :hjerte::hjerte::hjerte:

skønne, skønne billeder

Tak :slight_smile:

Ja det er så dejligt :smiley:
Lige nu muler de to løs på hinanden, men det er leg - ingen lyde… :ok:
Bedre sent end aldrig… Mit hjerte har lidt blødt for den lille mand, der virkelig har grædt, når han er blevet afvist - når det da ikke er [U]ham[/U, der har afvist Tullen :rulleøjne: Det er så tydeligt at han trænger til at få lov at putte… Håber snart de finder ud af det for alvor og sådan på mere fast basis :kryds:
Whiskey er ved at være voksen, og jeg har faktisk spekuleret på, om Tullen bedre kan forholde sig til ham som voksen kat end den halvt killing - halvt voksen han har været tidligere. Hun savner jo stadig Greven, der var meget voksen :hjerte:
Pyt - for hvis det er det, så løser det sig jo helt af sig selv :wink:
Jeg forstår hende faktisk godt. Killinger er søde, men de siger mig egentlig ikke nær så meget som den voksne kat, der har sin personlighed. Godt for mig at de er voksne meget længere end de er killinger :wink:

(Og så ved jeg godt at farverne er dybt underlige, jeg fik den ene system-fejl besked efter den anden fra kameraet. Jeg tror det er færdigt, desværre… men man kan da se hvad jeg prøver at vise :ok:)

Åh hvor er det godt at se!!!

Puha. All’s well that ends well :smiley:

Farverne er lidt fesne, så ja, CMOS’en er nok ved at stå af. Min første digitalkamera begyndte at lave alting lyserødt inden det døde L

(Hov forresten… hvornår har du lavet banneret om? Jeg kommer jo lige til at se at Creamy har ændret sig :smiley: Så hun nu er samme stil som de andre :))

:ok: :ok: :ok:

(Hov forresten… hvornår har du lavet banneret om? Jeg kommer jo lige til at se at Creamy har ændret sig :smiley: Så hun nu er samme stil som de andre :))

I eftermiddag. Jeg fandt endelig de originale grafik filer. Jeg har 6 udgaver af den stregtegnede siameser. Og med lidt roderi med farverne fik jeg lavet en havanna. Vi kan jo ikke ha’ at du synes hun ser sur ud :wink: (Og så irriterede det mig faktisk at de ikke var samme stil. Når jeg nu vidste at jeg havde dem - et sted… :øhmm:)

Haha jeg tror jeg sagde hun så OVERLEGEN ud… Samme look som banse altid havde… måske er det noget havanaer bare har medfødt… Det fortyndes så vældigt på en cinnamon… Ib ser bare … lettere retarderet ud :klapper:

Hvor er det godt at det endelig lykkedes :thumbup:

Snotfornærmet, tror jeg det var :smiley:
Nej men som sagt, jeg ville bare gerne ha’ samme stil :ok:

Hvor er det SKØNNE billeder, Ann :wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

De er lige til at smelte over :wehuu:

Og dejligt at se, at tålmodighed endnu ikke giver resultat :thumbup:

Det er lige så man bobler indeni over de billeder :slight_smile: ENDELIG!!! hvor er det skønt :slight_smile: