Strikke opskrifter gratis- nye tilføjet

Jeg er kommet der til og indset, jeg ikke får det strikket, jeg troede og håbede men nej. Er der noget der frister, så værsgod, jeg lægger det i en kuvert og sender ved først kommen lejlighed og mulighed jeg har for at komme i en post butik.
Nr 1


Nr 2

Nr 3

Nr 4

med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Dem vil jeg gerne give et nyt hjem

2 Synes om

Lyder godt, glæder mig til og se den færdig stykke arbejde :wink:vil du sende mig en adresse

Med venlig hilsen beimis ejer

Så skulle det være på vej til dig :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Er kommet til flere opskrifter
Og det her er stadig gældende som jeg skrev øverste
“Jeg er kommet der til og indset, jeg ikke får det strikket, jeg troede og håbede men nej. Er der noget der frister, så værsgod, jeg lægger det i en kuvert og sender ved først kommen lejlighed og mulighed jeg har for at komme i en post butik.”
Nr1 ER AFSAT


Nr 2
Er hækler sjal
Strikket lille pigerne
Og strikket jakke

Nr 3
2 strikket trøjer

Nr 4
Pige cardigan
Bluse til voksne
Og voksen cardigan

Med venlig hilsen

:hjertekat: :hjertekat: :hjertekat:

Nøj den er lækker! Og jeg kan lige se den for mig, med turkis og petroleumsblå, i stedet for rød og pink, selv om det også er vildt flot. Men mit hjerte banker ekstra for turkis. :blue_heart:

Med tanke på, at opskriften skulle tilpasses min størrelse, og at jeg ikke selv strikker, så jeg vil ikke kunne love at den ikke kommer til andet end at samle støv hos mig, mens jeg drømmer om den. Og fuld forståelse for hvis du hellere vil give den til en der forventer at strikke den, men hvis det er okay med de forbehold, vil jeg rigtig gerne overtage den, og jeg betaler gerne for porto (fandt du ud af det med portokoden?). :smil:

1 Synes om

Ellers kan du jo bare købe koden og give den videre :slight_smile:

2 Synes om

Den opskrift er din :slightly_smiling_face:, nu har den samlet støv hos mig, imens jeg drømte om den i andre farver , nu er det din tur til og drømme om den, størrelse rettelse er det mindste af det, men lige netop denne her opskrift er stor i størrelser, da hun laver opskrift til store størrelse.
Porto koder, jo fik kigget på det og fik konstateret at nærmeste postkasse er blevet nedlagt, så nærmest for mig nu, er samme sted som jeg køber frimærker, så opgav mere eller mindre de porto koder

Sender du mig en adresse hvor jeg må sende det hen :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Du har fuldstændig ret. Har selv tænkt tanken, og tydeligvis glemt det igen. :tihi:

Tusind tak. :tak: Drømme er gode at have! :grin: Sender dig en privatbesked.

1 Synes om

Tillæg med lidt opskrifter fra ugeblad, gives også væk, aldrig brugt, afprøvet opskrifter, men er god til og gemme sådan tillæg uanset hvad det er med :see_no_evil:

Og jeg har modtaget opskrifter, så må vi se hvornår jeg får brugt dem, pt er jeg igang med strømper - og Lone (Sismo) gav mig noget garn som langsomt er ved at blive til et sjal

4 Synes om