Strøby

Jeg vil da gerne starte med at fortælle om vores resultater i weekenden, da jeg er super glad og stolt :slight_smile:

Lørdag:
Silky Catz Golden Delicous - EX1, NOM - tabte BIS med en stemme…
Chalounja Kurilkot - HP, BEDSTE VETERAN

Silky Catz Gold Rush - MG1
Silky Catz Mardi Gras - CAP
Silky Catz Gold litter no. 2 ud af 2

Søndag:
Silky Catz Golden Delicous - EX1, NOM, BEST IN SHOW
Chalounja Kurilkot - HP, NOM, BEST IN SHOW og BEDSTE VETERAN

Silky Catz Gold Rush - EX1

Silky Catz Mardi Gras - CAP, NOM
Silky Catz Gold litter no. 2 ud af 3

Her er Chalounja Kurilkot

Og vores nye hjemmelavede pige, Silky Catz Golden Delicious, som var afsted for første gang

Stort tillykke med de flotte resultater :flag:

Nøj jeres lille Golden Delicious lever da godt nok op til sit navn. Hun er LÆKKER!

Stort tillykke med de flotte resultater med dine smukke bobber

Lørdag:

DK Robdrups Miso og DK Robdrups Desiré Wilson EX1 og flotte ord fra deres dommere.

DK Toonscats Jumanji aka JumJum fik det tredje CAC og er nu Champion.
NOM over to smukke NFO drenge.
På scenen fik han sørme stemmerne 1-1-3,og blev Best in Show til NFO breed BIS!

er her nogle, der tog billeder af ham til sceneshowet?
Jeg var døden nær, og sansede ikke selv at tage nogle.


Søndag:

DK Robdrups Røskva EX2
DKHass Betty Boop CAGCIB

Banshee var afsted lørdag og fik uden besvær (og uden konkurrence ;)) sit 3. CAC og er nu champion :smiley:

Som vanligt når der er dommerelev (jeg har i hvert fald aldrig oplevet det anderledes), blev der ikke talt til udstilleren, men kun dommer og dommerelev imellem. Jeg skruede dog godt op for høreapparatet og hørte bemærkninger fra Ad som “det her er hvad der menes med tætliggende pels” og “standarden siger, at de skal virke forbavsende tunge, så prøv lige at mærke vægten på hende” - efterfulgt af “hun er tung” fra dommereleven.

Jeg opdagede slet ikke, at der blev kaldt til NOM, men havde alligevel ikke forventet det og i betragtning af, at hun var lidt for urolig på dommerbordet, synes jeg også hun fint kunne “nøjes” med sin bedømmelse.

Efter et par ture rundt i hallen enten på arm eller i snor, hvor hun trods sit havnearbejdersprog fik charmet to hold publikummer så meget, at de kunne være interesserede i en killing efter hende, var hun en tur hos fotografen, hvor hun viste sig at være lige så fotogen som hendes mor og hendes halvsøskende før hende. Det bliver spændende at se dem i endelig version :smiley:

Stort tillykke til alle med deres fine resultater :smiley:

Jeg har haft min lille skønne Qalla med i byen hele weekenden, og det har simpelthen været en fantastisk weekend!!

Lørdag var Qalla hos Veikko, og det var bare en super god oplevelse! Han var vil med min pige, gav hende med stor fornøjelse sit sidste cert i Åben Klasse, så nu kan hun kalde sig Premier. Og efterfølgende gav han hende Nom med et kæmpe smil på læben
På scenen var hun oppe mod en ENORM hunkastrat på 8½ år. 5 dommere skulle vurdere kattene og Qalla trak skisme 2 stemmer ud af de 5
Da jeg kom ned med hende blev ejg overøst med info om hendes konkurrent - som viser sig at være SC DK Starkads Nefertiti DSM, DM med intet mindre end 13xBIV, 19xNOM og 16xBIS i bagagen!!!
Og min lille Qalla tog 2 stemmer fra hende!!! Jeg er simpelthen så stolt over hende og det hun giver mig!!

Ja, jeg synes faktisk at jeg næsten kunne flyve hjem med det resultat

Søndag var hun hos Jörgen Frithiof. Endnu en herlig dommer.
Jeg vidste godt hvad han sådan groft set ville sige om hende. Hendes søn Cherry havde været hos ham dagen før og jeg havde overhørt hans bedømmelse, så jeg vidste godt hvad der ville blive kritiseret ved hende. Han kunne generelt set godt lide hende, men sagde med det samme at hendes trekant ikke var god nok til at han ville nominere hende, men at han meget gerne ville give hende sit certifikat.
Selvom hun “kun” (og nej det er ikke bare et kun, derfor gåseøjnene, for jeg er meget tilfreds med det cert hun fik!) fik sit cert, så var det en god oplevelse, han snakkede rigtig godt og forklarede alt hvad han overhovedet kunne.

Og så fik Qalla i den grad charmet sig ind under huden på ham, for han var helt solgt til hende

Alt ialt en fantastisk weekend, med gode resultater, utrolig godt samvær med skønne mennesker og dejlige venner, sjov og glæde på egne og andres vegne.

Tillykke til alle med jeres flotte resultater!

Stort tillykke til alle med de flotte resultater! :smiley: :flag:

Tillykke til alle med de rigtigt flotte resultater! :thumbup:

Tillykke med de flotte resultater :smiley:

Stort tillykke :flag: til alle med resultaterne og et par gode udstillingsdage. :slight_smile:

Rags var med søndag og fik sit 6 Caps, så selv om vi går den lange vej med 11 certifikater, er vi da nu over halvejs til Supreme. :thumbup: