Studie kredse FYN

Så fik vi grøntlys af JYRAK til at opstarte en studiekreds på Fyn YES [smilie=hate-tunz.gif] -thumbs

Det er bare så skøøøønt er super lykkelige. Dte første møde bliver i September, hvor vi lige møder hinanden og finder ud af hvilke temaer der har folks interesse.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee det er da bare for fedt -partytime -kattedans -weee -bananer -bananer -bananer -bravo -dans

Lyder rigtig godt Sine.

Skriver det i kalenderen ligeså snart du har en konkret dato. Sætter pris på, at du har taget inititiv til at danne denne studiekreds, og er sikker på det nok skal blive godt, med en masse lærerige indlæg og ikke mindst en masse dejlige mennesker. -thumbs

Knus Gitte -pote

-thumbs godt gået Sine [bigloony]

Taaaaaaaaaaaaaaaaaak [bigloony] [bigloony] -thumbs

Må da heller lige skrive at det er d 22 september kl 19-21 -thumbs

hey vil da også være med,hvordan får man lov til at være med i sådan en studie kreds,og hvor på fyn vil det forgå???
rigtigt godt initiativ [bigloony] [bigloony] [bigloony]

Hej. Det vil foregå i Odense, da det er det nemmeste for alle at komme til. Første møde er på Badstuen, og det bliver de andre møder nok også, da det er i centrum og meget billig leje af lokale -thumbs

Hej. Det vil foregå i Odense, da det er det nemmeste for alle at komme til. Første møde er på Badstuen, og det bliver de andre møder nok også, da det er i centrum og meget billig leje af lokale -thumbs[/quote]

badstuen??? rødme er ikke helt sikkker på hvad/hvor i odense det er,kan man krakse det??,glæder mig til at deltage
[bigloony]

Hej. Det vil foregå i Odense, da det er det nemmeste for alle at komme til. Første møde er på Badstuen, og det bliver de andre møder nok også, da det er i centrum og meget billig leje af lokale -thumbs[/quote]

badstuen??? rødme er ikke helt sikkker på hvad/hvor i odense det er,kan man krakse det??,glæder mig til at deltage
[bigloony][/quote]

HA HA HA SORRY

adressen er : BADSTUEN
ØSTRE STATIONSVEJ 26
5000 ODENSE C

det ligger ikek så langt fra Banegården [bigloony]

Weeeeeee ja vi glæder os i hvert fald rigtig meget [bigloony]

Det lyder som om at der god opbakning omkring vores lille projekt -jegkrydser -thumbs -partytime

…det bliver bare rigtig spændende at se hvem der dukker op den 22. september

Forresten kan jeg også lige lokke med at der er kage, hvis der er nogen som helst på fyn der skulle være i tvivl om, hvorvidt de skal deltage -høhø

og så lidt mere seriøst: jeg vil lige tilføje at det også er for folk der har huskatte og/eller udelukkende kælekatte…det er altså for alle kattetosser der gider at møde op -thumbs

Hej. Det vil foregå i Odense, da det er det nemmeste for alle at komme til. Første møde er på Badstuen, og det bliver de andre møder nok også, da det er i centrum og meget billig leje af lokale -thumbs[/quote]

badstuen??? rødme er ikke helt sikkker på hvad/hvor i odense det er,kan man krakse det??,glæder mig til at deltage
[bigloony][/quote]

HA HA HA SORRY

adressen er : BADSTUEN
ØSTRE STATIONSVEJ 26
5000 ODENSE C

det ligger ikek så langt fra Banegården [bigloony][/quote:1uowyagq]

det ved jeg hvor ligger,glæder mig meget til at deltage,det manglede vi på fyn [bigloony] [bigloony]

Dejligt at du kommer, og lad det ENDELIG gå rundt til dem du kender der har lyst til at være med til katte hygge -høhø

det skal jeg gøre helt klart da. [bigloony] [bigloony] [bigloony]

Hvad er sådan en studiekreds egentligt? Skal man være medlem af Jyrak? Jeg bor i Odense og jeg vil da sikkert gerne med… [smilie=hate-tunz.gif]

Nej du behøver ikke at være medlem af Jyrak.
En studiekreds er hvad vi gør den til [bigloony]

Lidt eksempler på emner Sine og jeg har overvejet: udstilling (hvad foregår der, regler osv), adfærd - herunder klikkertræning, sygdomsaftener, genetik, fødsler, hyggeaftener - f.eks. julehygge

Se evt. her http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID … nguageID=1
Under nogle af studiegrupperne finder du deres programmer - se f.eks. Randers

Hvor er det fedt, de kan anbefales, de er gode de møder, ja de 2 jeg har været med til var i hvert fald gode. Det er i Randers jeg kommer.

studiekreds på fyn JUHUUUUU -wehu -wehu

22 september er hermed noteret jeg regner 99.9% med at dukke op

Weeeeeee ja vi glæder os i hvert fald rigtig meget [bigloony]

Det lyder som om at der god opbakning omkring vores lille projekt -jegkrydser -thumbs -partytime

…det bliver bare rigtig spændende at se hvem der dukker op den 22. september

Forresten kan jeg også lige lokke med at der er kage, hvis der er nogen som helst på fyn der skulle være i tvivl om, hvorvidt de skal deltage -høhø

og så lidt mere seriøst: jeg vil lige tilføje at det også er for folk der har huskatte og/eller udelukkende kælekatte…det er altså for alle kattetosser der gider at møde op -thumbs[/quote]

Den der med kagen gjorde det for min kæreste, så nu er vi to der kommer den 22. sep. -høhø

Weeeeeee ja vi glæder os i hvert fald rigtig meget [bigloony]

Det lyder som om at der god opbakning omkring vores lille projekt -jegkrydser -thumbs -partytime

…det bliver bare rigtig spændende at se hvem der dukker op den 22. september

Forresten kan jeg også lige lokke med at der er kage, hvis der er nogen som helst på fyn der skulle være i tvivl om, hvorvidt de skal deltage -høhø

og så lidt mere seriøst: jeg vil lige tilføje at det også er for folk der har huskatte og/eller udelukkende kælekatte…det er altså for alle kattetosser der gider at møde op -thumbs[/quote]

Den der med kagen gjorde det for min kæreste, så nu er vi to der kommer den 22. sep. -høhø[/quote:3k1rnjrg]

HA Ha ha ha hvor er det godt [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Glæder mig til at se jer begge to så. -thumbs

Jamen de ting vil jeg da gerne vide noget om selvom jeg ikke skal udstille… endnu -høhø