Kan man købe stuebambus for tiden? Og i så fald hvor?
Plantorama har dem altid.
Ikke alle Plantoramaer Jeg var for ikke så længe siden i den eneste af slagsen på Sjælland og måtte klare mig med kattegræs.
Desværre er det vist nærmest held mere end forstand at finde stuebambus, men planteskoler har dem ofte - og også hele året.
[QUOTE=Temple Bar;1230427]Ikke alle Plantoramaer Jeg var for ikke så længe siden i den eneste af slagsen på Sjælland og måtte klare mig med kattegræs.
Desværre er det vist nærmest held mere end forstand at finde stuebambus, men planteskoler har dem ofte - og også hele året.[/QUOTE]
Altid er selvfølgelig også så meget sagt. Der var da også et par uger, hvor de ikke havde nogen i Odense på grund af problemer med leverancer fra Holland. Men det siges jo, at de er så svære at holde liv i, så måske visner de, inden de når helt til Hillerød
Nemlig.com har dem i øjeblikket, desværre kræver det så at man køber for mindst 400 kr vare hos dem (hvis jeg husker rigtig). De har dem ikke hele tiden, men med mellemrum.
Jeg så nogen forleden ude i Amager Planteland. Der TROR jeg de har dem som nogenlunde fast sortiment. Jeg har i hvert fald købt derude et par gange.
Blågårds plads
jeg så dem i Aldi - hvor husker jeg ikke. Det er kun et par dage siden
Jeg kan høre der er flere muligheder havde selv tænkt på Plantorama i Hillerød men det er bare ærgerligt at køre den tur, hvis de ikke har dem. Måske jeg skulle ringe derud og høre og ellers så skrabe indkøb for 400 kr sammen hos nemlig! Tak allesammen
Min lokale planteskole har dem faktisk året rundt. Vi har osse en Super Best her i byen som har dem meget jævnlig
Her har de dem hele året og hvis du køber for minimum 100,- kr. bliver de leveret lige til døren :
http://www.humlefrugten.dk/shop/search-1.html?keyword=kattegr�s
Fedt! Der er godt nok noget dyrere end hos nemlig.com, men til gengæld behøver jeg ikke købe stort ind. Så nu har jeg bestilt 2 stk stuebambus samt lidt frugt og grønt Tak.
[QUOTE=Tante Tut;1230466]
Her har de dem hele året og hvis du køber for minimum 100,- kr. bliver de leveret lige til døren :
http://www.humlefrugten.dk/shop/search-1.html?keyword=kattegr%E6s[/QUOTE]
Var da så lidt… og det er STORE stuebambus – og det er ganske let at bruge 100- kr. derinde med alle de lækkerier de har
Nu håber jeg kattene gider dem denne gang. De sidste gange har de ikke været imponeret og alm kattegræs har de flået i stykker på én dag :høhø:
[QUOTE=Tante Tut;1230466]
http://www.humlefrugten.dk/shop/search-1.html?keyword=kattegr%E6s[/QUOTE]
Hvorfor bor jeg ALTID de forkerte steder
Ja, det er selvfølgelig øv… men… måske kunne der arrangeres noget ??
Én kunne køre til Humlebæk og købe en masse og så kunne I måske mødes et sted på halvvejen ??
Ved godt, at det ikke er det samme som at få leveret til døren… men nu er der jo katteudstilling i Herlufmagle lige om lidt – så hvis der er en venlig sjæl, der vil købe en ordentlig r*vfuld af dem – som så kunne hentes der ??