Altså Diller siger at Sturdi er det bedste for der kan man nemt komme ind og ud, og så kan man rigtig råhygge og lege man er på telttur, og så kan de der nysgerrige slet ikke stikke deres fingre ind og vække end fra den sødeste søvn …det er et must når man er en stooor farlig Maine Coon
Men det bedste er at have den herhjemme, åhh hvor jeg nyder at bare have min helt egen hule sammen med min makker Henry
Men altså nu er der jo kommet flere tøser til herhjemme så jeg kan ikke have min sturdi i fred hmfr, så nu har jeg altså fortalt mor at hun skal købe en sturdi mere …og tænk engang Hampus nu sidder de og kvidre om at købe en i en tøsefarve:uha: …altså tøser siger jeg bare, bare jeg har min sturdi i fred …rigtige drenge har Sturdi
Spike ønsker sig også en blå . Har ellers forklaret ham, at han ikke skal så tit med på udstilling mere. Men han synes godt nok ,at vi godt kunne købe en også for de andres skyld og for sin menneske mors og bedstemors skyld som har så svært ved at sætte burgardiner om når Sejr og Samson ikke er med . Så må nok sige den Spike dreng er snu og betænksom
Og så sagde han at han ville købe en lotto seddel og købe en selv ,til ham og de andre hvis han vandt .
Lad os håbe han vinder mere en 40 kr.
søde, rare Hampus, du siger bare til hvis du har brug for hjælp, selvfølgelig skal du da have din egen Sturdi ellers bliver du jo helt til grin i katteverden.
Jeg ved hvordan man bestiller sådan en, jeg har nemlig selv bestilt en til mig selv. Man sender en Mail til hende der vaskedamen (ann dorrit), venter et par dage, griser pelsen lidt, og når man nu alligevel er der for at blive vaske, få man sin egen Sturdi med hjem. Let ikke.
[QUOTE=cæsar;545760]Man sender en Mail til hende der vaskedamen (ann dorrit), venter et par dage, griser pelsen lidt, og når man nu alligevel er der for at blive vaske, få man sin egen Sturdi med hjem. Let ikke.
Har du ikke en lillebror / søster du kan grise til?
Det har jeg nemlig, og jeg har sagde til at han fik tæv hvis han ikke sagde til mor at jeg skulle med som støttekat. Det er en ren win / win,
Jeg fik min Sturdi og min dumme lillebror blev vasket i Greve Svømmehal:muhaha:
Jeg lejer min lillebror ud for et passende antal dåsemader med kylling