Dét er spændende… de skulle bare vide hvad morgendagen bringer ![]()
![]()
Åh det kan ikke lade sig gøre
Jeg vil godt nok gerne opleve sådan en flok små skønne engle basser ![]()
Og nej det kommer heller ikke til og lade sig gøre
Men hvor kommer siamesiser højre og højere, op på listen over hvilken race kat jeg skal have ![]()
Nu er der et par stykker der har nævnt “engle”
Jeg synes bestemt de skulle komme en tur på forlænget weekend ved jer, så er jeg sikker på I vil have det som bedsteforældre, der afleverer 5 børnebørn til deres forældre igen ![]()
![]()
![]()
Med tanke på den pris en racekat koster i en anden tråd… badeforhæng er heller ikke med i faste udgifter ![]()
![]()
Man skal ikke have dårlige nerver med sådan en flok. ![]()
Nej, det kommer alligevel med tiden ![]()
Jamen jeg har da indtryk af at det er hylemorsomt med siamesere ![]()
Det er det også
Hver eneste dag ![]()
Ok, jeg er officielt mør!
De bryder ud for et godt ord, ingen borde er hellige længere inkl alt det der måtte befinde sig i den direkte løbebane fra a til b ![]()
Du får mig til at savne at havde killinger… den del både elsker og hader jeg… ved intet bedre end killinger der bare løber for at falde træt om og 5 minutter senere fortsætte jagten…
Men den massive børnesikring synes jwg var en smule brutal, men behøvede ikke tænke på den del da fik børn, for det var kattene skyld i at vi havde
Jeg forstår ikke at du bliver overrasket hver gang… ![]()
Mjooo, på den her tid overvejer jeg hver gang om jeg skal lade det være sidste kuld ![]()
Så overraskelse ved jeg ikke om jeg vil kalde det ![]()
Jeg synes, det understreger Kamillas pointe - siden du fortsat får kuld efter kuld, glemmer du det jo åbenbart igen og husker kun, hvor søde de er, før de får ben, der kan bruges ![]()
Eller også er der bare tale om bevidst fortrængning… ![]()
![]()
![]()
Shhhhh… Nu skal I ikke være skyld i at der ikke kommer flere Sia bebser vi andre kan more os over. På behørig afstand.
![]()
Når det så er sagt, så gad jeg godt opleve siamesere. Både killinger og vokse katte.
Du skal være velkommen ![]()
Efter en hel dag på show, kom jeg hjem til én udbryder, der endnu kun er nået til se-stadiet i sin uddannelse som “hjælpende pote” ![]()
Det er Rocke, han er meget elskelig men også lidt af en “Melvin” ![]()
![]()
Jeg ved ikke hvad der overrasker mig mest - katten der kun kigger på, eller manden der bruger en samlevejledning ![]()