Sugieh’s vol 10

Dét er spændende… de skulle bare vide hvad morgendagen bringer :face_with_hand_over_mouth:

18 Synes om

:smelter:

Åh det kan ikke lade sig gøre
Jeg vil godt nok gerne opleve sådan en flok små skønne engle basser :heart:

Og nej det kommer heller ikke til og lade sig gøre

Men hvor kommer siamesiser højre og højere, op på listen over hvilken race kat jeg skal have :blush:

13 Synes om

Nu er der et par stykker der har nævnt “engle” :woozy_face: Jeg synes bestemt de skulle komme en tur på forlænget weekend ved jer, så er jeg sikker på I vil have det som bedsteforældre, der afleverer 5 børnebørn til deres forældre igen :joy::joy::joy:

15 Synes om

De gør hvad de kan for at udforske :crazy_face:

og de keder sig ikke :woozy_face:

20 Synes om

Med tanke på den pris en racekat koster i en anden tråd… badeforhæng er heller ikke med i faste udgifter :joy:

15 Synes om

Når der er indkøbt noget i meget pap :partying_face::partying_face::partying_face:

20 Synes om

Få siamesere sagde de… det bliver sjovt, sagde de… :woozy_face::partying_face::racing_car::tornado::joy:

Well hello :crazy_face:

26 Synes om

:blegne: :besvimer:
Man skal ikke have dårlige nerver med sådan en flok. :tihi:

6 Synes om

Nej, det kommer alligevel med tiden :joy:

6 Synes om

Jamen jeg har da indtryk af at det er hylemorsomt med siamesere :rofl:

6 Synes om

Det er det også :smiling_face_with_three_hearts: Hver eneste dag :smile:

7 Synes om

Ok, jeg er officielt mør! :flushed: De bryder ud for et godt ord, ingen borde er hellige længere inkl alt det der måtte befinde sig i den direkte løbebane fra a til b :face_with_spiral_eyes:

20 Synes om

Du får mig til at savne at havde killinger… den del både elsker og hader jeg… ved intet bedre end killinger der bare løber for at falde træt om og 5 minutter senere fortsætte jagten…

Men den massive børnesikring synes jwg var en smule brutal, men behøvede ikke tænke på den del da fik børn, for det var kattene skyld i at vi havde

9 Synes om

Jeg forstår ikke at du bliver overrasket hver gang… :wink:

12 Synes om

Mjooo, på den her tid overvejer jeg hver gang om jeg skal lade det være sidste kuld :smile::wink: Så overraskelse ved jeg ikke om jeg vil kalde det :face_with_hand_over_mouth:

8 Synes om

Jeg synes, det understreger Kamillas pointe - siden du fortsat får kuld efter kuld, glemmer du det jo åbenbart igen og husker kun, hvor søde de er, før de får ben, der kan bruges :laughing:

9 Synes om

Eller også er der bare tale om bevidst fortrængning… :see_no_evil::hear_no_evil::smirk:

9 Synes om

Shhhhh… Nu skal I ikke være skyld i at der ikke kommer flere Sia bebser vi andre kan more os over. På behørig afstand. :sunglasses: :tihi:

Når det så er sagt, så gad jeg godt opleve siamesere. Både killinger og vokse katte.

11 Synes om

Du skal være velkommen :blush:
Efter en hel dag på show, kom jeg hjem til én udbryder, der endnu kun er nået til se-stadiet i sin uddannelse som “hjælpende pote” :face_with_hand_over_mouth:

Det er Rocke, han er meget elskelig men også lidt af en “Melvin” :flushed::joy:

23 Synes om

Jeg ved ikke hvad der overrasker mig mest - katten der kun kigger på, eller manden der bruger en samlevejledning :scream:

16 Synes om