Sugieh’s vol 10

Vi har fundet kassen frem, Frank og Ulla har haft nogle hyrdetimer, og alt tyder på han har gjort det ordentligt :crossed_fingers:t2::wink:
Så håber jeg at der er mere end én i hende denne gang :crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2::crossed_fingers:t2:
Frank deponerer sine boller om 14 dage uanset. Han er 6 år og skal have lov at slippe for alle de hormoner nu :heart:
Vi forventer termin sidst i marts :heart:

23 Synes om

:kryds:

3 Synes om

Krydser fingre for et godt kuld :kryds:

2 Synes om

:kryds: for 10 små dejlige vilde gode små skønne herlige Frank, så der er en ny god Frank og vælge

2 Synes om

Spænende. Uh et navnetema kunne være lande hvor Ulla Terkelsen har været korrenspondent i/fra :smiley:

4 Synes om

Altså Anne har 8, jeg kan sagtens nøjes med 4-6 stk :face_with_hand_over_mouth:

5 Synes om

Jeps, men det bliver en film som altid :wink:

8 Synes om

Yay, de lykkedes :heart_eyes_cat:

4 Synes om

Der er lidt mave, men jeg synes stadig ikke jeg kan mærke alverden :woman_shrugging: Vi må se, hvad hun skyder ud :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

:joy: :joy: Det udtryk der " tager du tykke billeder af mig"

6 Synes om

Hele tiden :smile: og blikket er det samme :face_with_hand_over_mouth:
Og når hun desuden blev snydt for ostepops, er det helt tåbeligt :flushed:

15 Synes om

Hun har lagt sig ud :smiling_face_with_three_hearts: Jeg tør stadig ikke gætte på antal, for hun er et madøre, når hun er drægtig :smile:
Jeg håber forsigtigt på 4 :crossed_fingers:t2:

18 Synes om

Og hvornår finder vi ud af det?

5 Synes om

14 dage - 3 uger, så er vi på den gode side af det :slight_smile:

10 Synes om

Jeg håber mere end nogensinde på Franks kropsfarve vil slå igennem på en enkelt af hans kommende børn… 6 år gammel og stadig så lys :heart:

Han er sådan en god dreng og Ulla er glad for ham :smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om

:kryds:

1 Synes om

:face_with_hand_over_mouth:

21 Synes om

Hvad med dig selv … siger blikket :tihi:

6 Synes om

Ej, det der billede er da direkte tarveligt! :rofl:

4 Synes om

Du skal ikke sidde der og se så tilfreds ud, Frank. DET ER DIN SKYLD!

8 Synes om