Sugieh's killingekuller vol. 9

Hvis øjnene kunne dræbe :joy:

5 Synes om

Ja så var jeg længe under jorden :woozy_face::face_with_hand_over_mouth:

4 Synes om

Det hjalp at hendes sarte popo fik en klud at sidde på :face_with_hand_over_mouth:
Og pis så af med den telefon! :crazy_face:

23 Synes om

She is not amused :imp:

4 Synes om

Næ jeg skulle heller ikke bede om at nogle ville tage billeder af min tykke mave :joy:

7 Synes om

Han skal jo lige holde øje med at han stadig står skarpt :jubiii:

4 Synes om

Gravide betaler ellers i dyre domme for at få fotograferet maven…. Jeg gør det gratis… forstår ikke hendes modvilje :smile:

13 Synes om

Dagens menu: pulled pork, ostepops og pikantost :woozy_face:

17 Synes om

Er der ikke noget om at vordende mødre kan have specelle spisevaner ? :joy:

4 Synes om

Jeg når formentlig ikke at få taget røntgen af maven denne gang, da min Vet er på ferie.
Så det bliver rent gætværk med antal. Hun er ikke så stor som sidst og har heller ikke taget så meget på, så jeg tror hun gemmer på 4 stk denne gang.
Mavebilleder kan jeg skyde en lang hvid pil efter :smile:

11 Synes om

Men 4 er vel også et meget pænt antal-ikke mindst hvis det er Idgie-kloner :joy:

8 Synes om

Fik hende næsten :smile:

12 Synes om

Det hævner sig - tænker hun :imp:

4 Synes om

Man skal åbenbart bare finde det rigtige grej :smile: Lars har lige købt ny feltseng til når han tager på grisejagt. Han samlede den for at se om den var ok… det var den, i hvert fald hvis man spørger Ulla og Flappe :face_with_hand_over_mouth:

Og så fik jeg endda sneget mig til lidt billeder :wink:

18 Synes om

Grisejagt? :thinking:

3 Synes om

Vildsvinejagt i Sverige :wink:

5 Synes om

Jeg er alvorlig “bange” for Ulla har tillagt sig nogle graviditetsgram. Trods flere forsøg kan jeg kun mærke én killing i hende :face_with_raised_eyebrow: Hun må gerne overraske mig med et par stykker mere :crossed_fingers:t2::woozy_face:

15 Synes om

Hun er også træt af det :face_with_hand_over_mouth::smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Ulla er i meget tidlig fødsel og om alt går vel, skal vi fejre fødselsdag i løbet af dagen/aftenen :smiling_face_with_three_hearts: Jeg håber alt kommer til at forløbe hurtigt og godt som sidst :crossed_fingers:t2:

27 Synes om

:kryds: for at alt går nemt og problemfrit

6 Synes om