Sugieh's killingekuller vol. 9

Ulla og Frank venter deres andet kuld :rundtosset: Det har taget sin tid, og Ulla er ikke den der melder klart ud :rolleyes: Altså hvorfor gøre det let, når man kan trække pinen :tihi:
Denne gang har jeg dog mere styr på terminen, som bliver først/midt i august :dans: hvilket kommer til at passe fortrinligt med vores sommerferie :thumbup:
Jeg håber på, der denne gang kommer en pæn dreng, som skal tage over for Frank, men det skal man passe på med, så satser på en kurvfuld skeløjede kælekatte med haleknæk :tihi:

24 Synes om

Tillykke med det kommende kuld - håber der kommer flere perfekte drenge, så der er noget at vælge imellem :thumbup:
Er det Idgies forældre ? :joy:

4 Synes om

Jeps, så jeg skal nok få min sag for :smile:

8 Synes om

Modigt at prøve den kombi igen. Men hvor jeg glææææææder mig til at se hvad der kommer denne gang. :rundtosset:

5 Synes om

Jeg glæder mig også :smiley:

3 Synes om

Det bliver spændende, om der kommer en lækker beholder - tillykke :smiley: :flag:

2 Synes om

Ja, du kan jo risikere at der kommer 4-5 Idgie-kloner :blegne:

3 Synes om

Endelig! :slight_smile: Det bliver spændende. Tillykke til jer alle :flag:

2 Synes om

Kommer der 2 pæne drenge så kunne den ene godt blive min nye udstillings kat :heart_eyes_cat: fedte fedte​:crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

7 Synes om

Så er Ulla ægte drægtig :face_with_hand_over_mouth: Alt menneskemad er føde til guderne. Det plejer mest at være Flappe der lige skal have en bette klat smør, men nu holder hun sig til :smile: Til morgen var det hamburgerryg, smør og leverpostej :crazy_face:

Osten er ikke god, det er en mandeost :nauseated_face:

22 Synes om

Det eneste billede der tilnærmelsesvis viser mave :roll_eyes: Hun render sin vej, så snart hun ser jeg kommer med telefonen :crazy_face:

19 Synes om

Er hun ikke allerede bulet pænt ud?

2 Synes om

Jo, men jeg tror det er fordi hun er løsere i betrækket denne gang. Vægten stiger ikke helt så meget som hun ser ud til :face_with_hand_over_mouth: et bette halvt kg er det blevet til :+1:t2:

6 Synes om

Løsere i betrækket :joy::joy:

5 Synes om

Jamen det bliver man altså :face_with_hand_over_mouth:

4 Synes om

Det er denne mave et ret godt eksempel på :joy:

20 dage senere kom der 4 killinger!

11 Synes om

Er du rådden en mavse :joy::smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

Noget gemmer der sig :smiling_face_with_three_hearts: Der er gang i farven på dutterne og der begynder at være et naturligt stop midt på, når agterenden skal vaskes :face_with_hand_over_mouth:

21 Synes om

Når jeg gerne vil veje Ulla T :roll_eyes:

Jeg arbejder med, de går på vægten når jeg beder om det… Flappe er den eneste der gør det hele tiden :smile:

16 Synes om

Jeg prøver virkelig at få et mavebillede af Ulla… i kan jo selv dømme udfra hendes blik, hvad hun synes om den sag :flushed::joy::smiling_face_with_three_hearts:

13 Synes om