Sugiehs vol 4½ + 5

Åhhhh hun er da overhoved ikke til at stå for, skal hun blive hos dig? :smiley:

Jeg tror nok jeg er blevet enig med mig selv om at Agger, chokoladedrengen der er hos mig bliver her. Hvad Shannons pige så angår det ved jeg ikke helt endnu… men hun er en fin pige med mega god øjenfarve :slight_smile:

:hoho: Uhh det bliver da vildt spænende så hvad det bliver til med Shannon’s piger - og jeg glæder mig til endnu flere billeder af dem alle. :love:


Agger :heart_eyes:

12 Synes om

Awwww :hjertekat: det udtryk han har på billede - jeg er solgt!


Endnu et sovende fællesfoto :smiley:
Følgende er fotograferet i vågen tilstand :smiley:

14 Synes om

Man bliver jo helt skruk efter killinger, når man ser sådan en bunke skønne maskekatte. :love:

1 Synes om

Her @Tante_Tut :wink:

1 Synes om

:blush:

Tak Luise…har lige inhaleret hele tråden…

Hooooooold nu op, hvor er de bare såååååå vidunderlige :purple_heart::blue_heart:

Tillykke med dem :paw_prints:

1 Synes om


Startkittet til den gakkede kattedame :smiley:

21 Synes om

Tjaaaa… eller måske slutresultatet…? :thinking::smiley_cat::laughing:

@_DK_Sugieh har du ikke fået resten af dem hjem nu… er det rigtig talt?

Hvordan gik sammenføringen?

Jep det er talt rigtigt :slight_smile: Jamen sammenføringen gik som da de blev afleveret… ned i kassen og så blev de vasket :slight_smile: Det er muligt Hildi er en hysterisk kasse, men som mor er hun perfekt :slight_smile: Hvilket jo har vist sig at blive videreført fra Dione til Hildi og også Shannon :slight_smile:

13 Synes om

Fantastisk og skønt… og NU må der i den grad være laban-orientaler-ballade når de fræser rundt :bebe: :grin:

1 Synes om

:heart_eyes:

Så skønne – er de alle solgt?

1 Synes om

Der er to piger tilbage der endnu ikke har en seriøs forespørgsel på sig :slight_smile: Men jeg viser først frem i næste uge, hvor der bliver skrevet papirer om familierne matcher :slight_smile:

3 Synes om

:blush:

Okaj

:bebe: Venter spændt på nye billeder af de skønne killinger :hoho:

1 Synes om

Hmmm jeg er håbløst bagud med de billeder, til gengæld raseres mit hus af 7 hvide racerbiler :yum:
Jeg har pt omkring 450 slørede billeder med mere eller mindre genkendelige killinger på og det her er det tætteste jeg nogensinde kommer på et anstændigt fællesfoto OG der mangler endda 1 :joy:

16 Synes om

Åhhh hvor er de skønne, og sikke store de er blevet. :smiley:

1 Synes om