SUK hvem der bare havde 75.000 i overskud

Jeg har længe gerne ville have en campingvogn, og i dag kiggede jeg så lige forbi vores campingvogns forhandler her i byen. DET skulle jeg nok ikke ha’ gjort for jeg faldt bare pladask for een speciel vogn.

I skal da også se VOGNEN.

Først udvendig

og så indvendig

Separat børneafdeling :wehu:

Er det ikke bare en herre lækker vogn??? Jeg er helt solgt

NØJ hvor er jeg træt af jeg kiggede forbi :doh:

Jeg har nu ikke så meget forstand på campingvogne, men jeg synes da helt sikkert, det ser godt ud :thumbup:.
Du må ud og gøde pengetræet i haven, min er vist gået ud…:tihi:

[quote=Rita;201617]Jeg har nu ikke så meget forstand på campingvogne, men jeg synes da helt sikkert, det ser godt ud :thumbup:.
Du må ud og gøde pengetræet i haven, min er vist gået ud…:tihi:[/quote]

Jeg vil frem med noget SUPER gødning tror jeg -høhø

Den ser da super fin ud.
Hmmm måske du har en exeptionel god SP opsparing -hihi

[quote=Heidi;201638]Den ser da super fin ud.
Hmmm måske du har en exeptionel god SP opsparing -hihi[/quote]

-LOL

Eh var det svar nok :?

Nå jeg tror jeg må ud og grave haven igennem for at se om der ikke skulle ligge en pengekiste begravet derude :kryds:

Bagefter er du velkommen til at grave min igennem også.

Jeg kan ikke love en pengekiste, men kan det ikke lokke en smule når jeg siger det er u-udforsket land??

hmmm, ja nu må jeg jo så betragte mig som erfaren campist og derfor er jeg nød til at sige det som det er.
man ka ikke sige noget om indretningen, for den er jo helt fin fin især til børnefamilier:)
Men det at den er så lys/hvis indeni er bare ikke godt, det ser fedt ud når den står ude hos forhandleren, men når den først er i brug bliver man meget meget hurtigt træt af den lyse/hvide farve, det er et helvede at holde den pæn ren konstant og i sådan en campingvogn og med børn vil der hele tiden se beskidt ud.
vi er selv så vilde med den lyse farve, men er af rigtig rigtig mange campister blevet frarådet at købe sådan en vogn, for dem der har haft vogne med sådan et lys interiør har efter den første sæsom med vognen solgt den igen, desværre med et stort tab, da det er svært at sælge vogne med helt lys interiør:sorry:

dette er kun de erfaringer vi har måtte lægge øre til.
inden i handler cv vil jeg da osse anbefale jer at kigge efter tilsvarende vogne andre steder, for der ka være vildt mange penge at spare.
kig evt her
www.campingvogne.dk

[quote=Heidi;201652]Bagefter er du velkommen til at grave min igennem også.

Jeg kan ikke love en pengekiste, men kan det ikke lokke en smule når jeg siger det er u-udforsket land??[/quote]

-LOL -LOL -LOL

[quote=Johnny;201653]hmmm, ja nu må jeg jo så betragte mig som erfaren campist og derfor er jeg nød til at sige det som det er.
man ka ikke sige noget om indretningen, for den er jo helt fin fin især til børnefamilier:)
Men det at den er så lys/hvis indeni er bare ikke godt, det ser fedt ud når den står ude hos forhandleren, men når den først er i brug bliver man meget meget hurtigt træt af den lyse/hvide farve, det er et helvede at holde den pæn ren konstant og i sådan en campingvogn og med børn vil der hele tiden se beskidt ud.
vi er selv så vilde med den lyse farve, men er af rigtig rigtig mange campister blevet frarådet at købe sådan en vogn, for dem der har haft vogne med sådan et lys interiør har efter den første sæsom med vognen solgt den igen, desværre med et stort tab, da det er svært at sælge vogne med helt lys interiør:sorry:

dette er kun de erfaringer vi har måtte lægge øre til.
inden i handler cv vil jeg da osse anbefale jer at kigge efter tilsvarende vogne andre steder, for der ka være vildt mange penge at spare.
kig evt her
www.campingvogne.dk[/quote]

Sidder lige og kigger derinde, og der er et par stykker der ser fine ud. Grunden til jeg faldt for den anden var simpelthen “børne” afdelingen. Syns det er SÅ genialt med et børneværelse hvor ungerne kan trække hen, når de ikke gider de gamle hoveder mere

Sidder lige og tænker lidt ang. vogne. Er der nogle der er bedre end andre og nogle man som “ny” campist skal holde sig fra? Vi har jo de sidste 8 år camperet i svigermors eller svigerindens campingvogn så vi er ikke nybegyndere. Har bare aldrig haft vores egen, og har kun kendskab til de to vi låner.

Hmm, synes ellers også at det er fedt, at vognen er så lys indeni- jeg er ikke til alt det der træfarvet allevegne, men ja, måske er det svært at holde…

[quote=Anne K;201648]-LOL

Eh var det svar nok :?

Nå jeg tror jeg må ud og grave haven igennem for at se om der ikke skulle ligge en pengekiste begravet derude :kryds:[/quote]
Du skal nok nærmere ned og og grave efter den gamle dames madras med de indsyede 1 mio dollers, som ved en fejl blev smidt ud af datteren.
Total griner… udelukkende fordi det ikke er mine penge :prut:

[quote=Anne K;201648]-LOL

Eh var det svar nok :?

Nå jeg tror jeg må ud og grave haven igennem for at se om der ikke skulle ligge en pengekiste begravet derude :kryds:[/quote]

Kære Anne…:slight_smile:

Det sidste jeg har hørt er - at du skal gå efter madrasser :fløjte:

det er fedt at vognen er lys indeni, men da det jo er en cv er lyse farver altså ikke et hit, tænk på man er ude i naturen, kommer hjem med mudder på skoene, tøjet er vådt osv osv.
samtiddig laver man osse mad i sån en campingvogn og madosen ses altså meget meget tydeligt på det lyse interiør, det er lækkert, men det kræver altså at man gider gøre rent hver dag og gør man det når man er på ferie

hejsa

de fleste campingvogne på det danske marked er gode vogne, dog er de lidt ældre adriaer og Bürstner af lidt dårlig kvalitet, men ringe er de ikke.
af gode mærker ka nævnes fendt,hobby,kabe,dethleff,knaus,tabbert,wilk. sprite. alle mærker har gode børnevenlige vogne.
vi har selv en sprite på 5 mtr, en rigtig dejlig 2 personers luksusvogn. og det er en god kvalitetsvogn som pga lav vægt er velegnet som rejsevogn, men de laver bare ikke børnevenlige vogne.
har du en masse spørgsmål vedr en bestemt campingvogn ka du gratis oprette dig på www.campingferie,dk el www.campingdanmark.dk
der er masser af erfarne campistersom gerne hjælper og deler ud af deres erfaring.
min hjælp står osse til rådighed.
når og hvis i køber cv hos en forhandler SKAL i forlange at den er gas og fugttestet, ellers ka det blive jer et dyrt bekendskab

he he Anne jeg kom faktisk til at tænke på noget da du gik her den anden dag…
Og det var:

JEG VIL OGSÅ HAVDE CAMPINGVOGN ENGANG… (Svigerforældrene har lige spurgt om vi vil med dem til sverige i campingvogn, ih hvor vi håber på at vi kommer til at kunne… men det handler jo kun om Tickie vil tillade os den fornøjelse)

Orv, den er lækker. -savle -savle

[quote=Rita;201707]Du skal nok nærmere ned og og grave efter den gamle dames madras med de indsyede 1 mio dollers, som ved en fejl blev smidt ud af datteren.
Total griner… udelukkende fordi det ikke er mine penge :prut:

[quote=Mona Jensen;201711]Kære Anne…:slight_smile:

Det sidste jeg har hørt er - at du skal gå efter madrasser :fløjte:[/quote]

Hmm mon ikke jeg liiiiige skulle smutte på Genbrugspladsen i morgen :tihi: