"Sund" kage

[ATTACH=CONFIG]82610[/ATTACH]

Hvor er den flot, man kan da kun blive i godt humør :wink:

Øv, at man ikke kan tåle melon - for den kage kan man da spise med noget bedre samvittighed…

hvad er det hvide ?

Det er et godt spørgsmål. Men jeg -tror- det er noget flødeskum af en art. Det var et billede jeg fandt da jeg sad og kiggede på 9gag.com og tænkte at der sikkert var nogen herinde der ville prøve at efterligne den. For den ser jo lækker ud :slight_smile:

Måske samme blanding af skyr og flødeskum, som vi brugte ved skyrkagen? Den er i hvert lækker og frisk. :slight_smile:

Jeg tror det er fluff som er uden på… Det er sådan noget skumfidus-agtig creme man putter på kager i USA. Det er nok nærmest guf

det lyder meget rigtigt… det ville i hvert fald gå godt til vandmelonen… fluff smager bare guf!! :slight_smile:

I har nok ret.

Det eneste jeg ville være ked af ved sådan en kage er kernerne. Jeg tror måske ikke det er det mest appetitlige at sidde og tygge på.

Jeg ville da blive helt vildt skuffet, hvis jeg fik lov at skære mig et stykke af sådan en flot kage - og der så bare var en stor vandmelon indeni :uha:

Den ser lækker ud!:slight_smile: Vandmelon passer også fint når det er så varmt…

Ha ha ha, sådan havde jeg ikke lige tænkt på det :wink: