Sundisk N-kuld

født den 9. marts 2012 - 2 vildtfarvede hanner - bærer ikke fortynding

Billederne taget kort tid efter fødsel - fødselsvægt 116 og 94 gram. De tager godt på idag over 160 og 150 gram på dag 3

Åh hvor er han skøn!
Sikke en punkerfrits han har fået!

Hvor er deres “hår” sejt :smiley: Ligner den ene har totalt punk, mens den anden har glatslikket… :tihi:

Tillykke med dem :flag:

Tillykke, hvor ser de fine ud :slight_smile:

Nårh, hvor er de fine.:hjerte::hjerte:
Stort tillykke med dem :flag::flag: - også selv om det kun blev til drenge denne gang. :slight_smile:

Tillykke med dem :flag::flag:

Han er godt nok sød, ham den første med håret :høhø:

:flag: Tillykke med Nérne :smiley:

Årrh hvor er de søde :slight_smile: tillykke med dem :slight_smile:

Hvor er de nuser :slight_smile: Tillykke med dem! Har glædet mig til at se dem lige siden jeg så dit logment :tihi:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;810360]født den 9. marts 2012 - 2 vildtfarvede hanner - bærer ikke fortynding

Billederne taget kort tid efter fødsel - fødselsvægt 116 og 94 gram. De tager godt på idag over 160 og 150 gram på dag 3[/QUOTE]

:inlove:Stort Tillykke med de 2 dejlige drenge, - og flotte fødselsvægt:hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Hvor er de søde!

Er det almindeligt at der er så stor forskel i det sorte? Og er der noget med at jo sortere de er som små, jo flottere bli’r deres farve som voksen?

Nåårh :hjerte: 2 små løveunger.
Tillykke

Stort tillykke med de 2 dejlig drenge :love2: :love2:

Stort tillykke med bebserne - dejligt, at de nåede frem til tiden :wink:

Ja, puha, de nåede det lige dagen før udstillingen, trippe, trippe …

Faktisk har de begge mere sort end jeg er vant til at se - og snavsede fødder - håber det giver knaldsort ticking, bundfarve plejer at være i de linier - men vi få se.

De vokser godt, glæder mig til de får øjne - sprækkerne er stooooore - moderen har store flotte meget velfarvede øjne - faderens store med ok farve

Iiiihh! :wehuu:

Det burde være forbudt at poste sådan nogle billeder.

Aww hvor ser de dejlige ud :slight_smile:

Århhh, små Buddah’er :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Stort tillykke med dem :slight_smile:

Skønne, skønne babyer :hjerte: tillykke med dem :wehuu:

Sikke nogle fine mislinger…stort tillykke med dem