Supermor...eller?

Så har jeg set det med:)

Vi har jo, med ret kort mellemrum, fået 3 kuld killinger:rock:
Det er mægtig hyggeligt og mødrene har hver haft deres sted at være…alt er gået som efter en snor…ja det gør det endnu, meeeeeeeeen.

Venda Nova har hele tiden boet i stuen med sine killinger, uden problemer overhovedet…hun er superføder og supermor.

Bloessom er lidt speciel :tihi: hun er en kælepotte, men når hun har killinger bliver hun til en furie, der ikke tillader slinger i valsen.

I går, blev det så tiden at hun og killingerne skulle flytte i stuen ( det kniber mig at klatre op af trapperne konstant) så der blev lavet plads og sat endnu en kravlegård op…hun og killingerne blev hentet…nope :uha:ikke om det passede damen, hun valsede tøsesur ud i løbegården og blev der. Jeg hentede hende mange gange og prøvede om hun ville blive …NIX ikke på vilkår.

Dayna, der er Venda Novas mor, kom på visit…hoppede ind i kravlegården og tog en inspektionsrunde…og smuttede ovenpå til sin egen enlige killing, som hun kort tid efter kom ned med og placerede i kravlegården, hvorefter hun smed sig ned og åbnede mælkebaren.

Så nu bor Supermor Dayna i kravlegården med 5 killinger…Bloessom har været forbi (det jeg har set) 2 gange, hvor hun også har åbnet mælkebaren…men hun er gået igen, ud på ynglingspladsen i løbegården.

Nu er spørgsmålet så…er Dayna en Supermor eller har Bloessom bare taget r***n på os allesammen.:dokdok: :høhø:

Bloessomer da klog :stuck_out_tongue: hvorfor ta “slæbet” hvis man kan få andre til det :høhø: