Supert forum :-)

Hej alle kattegale,

Selvom jeg allerede har oprettet en tråd som det første, jeg gjorde herinde, så vil jeg da lige sige ordentligt hejsa til jer alle :heya:

Der har været så overvældende, grundig, god og brugbar respons på min tråd, så mit førstehåndsindtryk af stedet her er rigtig godt. Jeg synes, at tonen er virkeligt venlig og hjælpsom - og hvor er der mange kloge kattehoveder her :gruppekram: :klappekat: :yourock:

Så jeg glæder mig til mange flere gode råd og spændende debatter fremover.

:pote::pote::pote::pote:

Christine

:velkommen::velkommen:

Velkommen til:)

Velkommen - sikken en positiv opstartstråd. Tak for det :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:
Skønt at du er glad for at være her.

:velkommen: :smiley:

Jeg har fulgt med i din tråd om lækre, lækre Louis :inlove:, men har kun deltaget ved at trykke “enig” hist og her. :tihi:

Jeg har snart været her i 2 år (tiden går stærkt :uha:), men overraskes og glædes stadig over den enorme videnskapacitet som KatteGale besidder.
Der er simpelthen ikke det spørgsmål, som ikke kan besvares af en eller anden her! :thumbup: (Og det gælder i øvrigt også ikke-katterelaterede emner :yah:)

Håber at du også pludselig en dag, sidder og indser at du har været her i 2 år. :stuck_out_tongue:

Igen; velkommen til! :slight_smile:

Hejsa Christine - og velkommen til Kattegale.

Trådene kan ind imellem være lidt stormfulde, men det skal du ikke tage dig for meget af.
Det er trods alt blot et udtryk for, at folk her er virkeligt engagerede i kattenes ve og vel. :slight_smile:

:ok::ok:

Du har helt ret - det er et super-forum !

Så meget, at man bliver afhængig af det :pose:

Hvis nogen venter killinger følger man spændt med, hvis nogen har en syg kat føler man med kat og ejer - og så kan man netop få hjælp til alt om katte.

Oveni er her en næstekærlighed mellem brugerne herinde, som man skal lede længe efter.

Hvis du vidste, hvilke redningsaktioner der har fundet sted her pga aktive og villige mennesker - så ville du glæde dig helt ind i hjertet. :hjerte:

:velkommen:

Velkommen til, Christine.

Jeg er helt enig i din vurdering af vores dejlige forum og de skønne og kloge mennesker herinde :slight_smile:

Velkommen:D

Jeg er også helt enig i at der her er en rigtig god stemning,og ja du får altid et svar:D

Velkommen til

Det var en skøn tråd at stå op til - det glæder mig rigtig meget at du har fået et godt førstehåndsindtryk !! :slight_smile:

:velkommen:

:heya:
Velkommen til…

Og jeg kan også kun give dig ret.
DET ER ET FANTASTISK FORUM!!!

:velkommen::velkommen::velkommen: