Surprice! ... or not ;-)

F*ck, han er cute! :heart_eyes:
Og mht. muligheden for gendefekt, så er det da kun endnu en grund til, at han skulle lande hos dig - ellers kunne han jo være endt hos nogen, der ikke var opmærksomme på det… :+1:

8 Synes om

Lige præcis, @DorteH - uanset hvad årsagen er, skal han jo også bo et sted og have et godt liv :heart:

3 Synes om

Jeg tænkte præcis det samme :slight_smile:

4 Synes om

Selvfølgelig kom han med hjem :stuck_out_tongue:

Stort tillykke til jer begge med den beslutning :hjerte: :flag: :hjerte: :flag: :hjerte:

  • og helt personligt tror jeg altså ikke, der er noget fold-gen ind over de ører. Ligesom fold er en naturligt opstået mutation, så kommer der med jævne mellemrum nye mutationer - nogle gange avles der videre på dem, andre gange ikke :slight_smile:
5 Synes om

Tillykke med ham, hvor er han dejlig og smukke, smukke øjne :heart_eyes_cat::smiling_face_with_three_hearts::two_hearts:

2 Synes om

God pointe - han er måske en af de første Reverse American Curl… :+1: :sunglasses:

3 Synes om

Han er ikke kastreret endnu (Inges regler siger de skal veje 2 kg … i papirerne står han til at veje 1947g. :doh:) … så jeg kan starte opdræt af en helt ny race Dansk Foldeflap :muhaha:

10 Synes om

Så må du i gang med at lede efter en fertil hunkat :wink:

2 Synes om

Der sidder vel nogle søde hunkillinger hos Inges Kattehjem, der ikke er steriliserede endnu :cool:

4 Synes om

Sæt igang…! :thumbup: :grin:

3 Synes om

Armen for hytten da! Tror de så også stadig på at fip smitter?

5 Synes om

1 Synes om

Jeg havde helt overset denne tråd. Stort tillykke med ham :heart::denmark: Han er virkelig nuttet. Jeg synes han ser stor ud, men måske bare fordi min killing er en slim-line variant :joy:

1 Synes om

Det er han ikke, men han har store poter … vejer ca. 2 kg.

4 Synes om