Surprice! ... or not ;-)

Kan I huske killingen uden ører? Well … han er flyttet ind her i Casa Skattekat :ups:

Jeg ved at folk studser over hans udseende, så jeg tager det her i opløbet …

Ja, han har foldede ører …
Nei, han er ikke Scottish Fold … men har muligvis samme defekt som de har og jeg er godt klar over, der kan være sundhedsmæssig risiko, hvis det er den samme defekt … men der er intet der tyder på det nu og ellers må vi tage det som det kommer.
Jeg har gransket billeder af racerene Scottish Fold og de ser ud til at have fladere ører, end ham :gruble:
Da den race ikke er udbredt her i landet, tvivler jeg på at den er indover her … men, der var tre killinger i kuldet og de havde alle haft foldede ører, så …
Mormissen er alm. huskat med normale ører og de blev fundet udenfor et sted i Søborg, så jeg er overbevist om, der ikke er nogen der bevidst har lavet en parring ml. en huskat og en Scottish Fold, for så var killingerne endt på dba i stedet for, til 7000,- pr. killing :cool:
Jeg har tjekket dba, om der er nogen der sælger SF-killinger i Søborg … men det er der ikke :sherlock:

Ja, hans aftegninger minder om Bølle-Bjørn, bare spejlvent … men han minder overhoved ikke om Bøllen ellers - heldigvis, da han ikke er en erstatning for Bøllen.
Jeg er stadig ikke blevet enig med mig selv om, om jeg synes han er über nuttet med de ører, eller om jeg synes han ser lidt dum ud :gruble:
Men han er sød og venlig og har selvtilliden i orden og er overbevist om, han er det skønneste i hele verden :star_struck:
Sammenføringen er selvfølgelig stadig i gang, men indtil videre er den mere eller mindre gået som jeg havde forestillet mig … Bambina har fortalt ham, hun ikke bryder sig om andre katte (men til gengæld er hun glad for killingefoder :yum:) og Spotty er interesseret, men ikke dybt forelsket, som han var dengang LouLou flyttede ind … men det er også snart 8 år siden.
Den eneste overraskelse har været, at LouLou har gemt sig på 1. salen siden jeg kom hjem med ham i fredags … hun kommer dog ned for at spise og gå på bakken, så hun får lov til at tage det i det tempo hun har brug for … men der har ikke været noget hvæs eller andet grimt sprog :ok:

Nåh ja … han hed Pongo på internatet, men det siger mig ingenting, så her hedder han Kodak og jeg forventer at spamme jer med masser af #kodakmoments :tihi: … starter nu:

Og vi bør dele min morgenmad, synes han …

31 Synes om

Stort tillykke :flag: - han er da nuser :hjerte: og ørerne kan han jo ikke selv gøre for… :thumbup:

1 Synes om

Stort tillykke med Kodak @Skattekat :flag: :flag: han er så sød og flot og dejligt, hvor er han heldig, at du havde smørhullet ledigt til ham.
Ørene tja han har bare allerde lukket dem lidt for din nej’er når du vil opdrage på ham. :tihi:Så det er du selv ude om, han aldrig kommer til og høre efter :smil:

Hvor er i så heldige i fandt hinanden :heart_eyes_cat:

Med venlig hilsen

5 Synes om

Han sad på Inges Kattehjem i Glostrup :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Tillykke med Kodak :heart:

1 Synes om

Tillykke Skattekat og Kodak :flag:

1 Synes om

Tillykke med ham :flag:

1 Synes om

Så lykkes det dig at få en sort/hvid i hus, tillykke med ham. Han skal nok fylde kattegale med unoder og andre gode historier. :hjerte:

5 Synes om

Det frygter jeg du får ret i … han er meget livlig og hans energiniveau får mig til at tænke på Miden som killing og hvorfor det navn kom til at hænge fast ved ham … :surrender: :blegne:
Han snakker også meget … hvis ikke det var for foldeflapperne, skulle man tro, der var siameser i ham … :hear_no_evil:

7 Synes om

Men du gider hellere ikke kede dig, vel? :grin:

2 Synes om

Simba snakker også meget :grin:

Ang. Ørene, kan de have lagt “forkert” under udviklingen? Ligesom ved nogle mennesker :slight_smile:

Aner det ikke, men jeg tænker mere at det er en mutation …

2 Synes om

Nemesis siger jeg bare…. Nemesis :sunglasses::joy::heart:

:hmpf:

1 Synes om

Et vaskeægte #kodakmoment :revolving_hearts:

Første gang han putter hos mig :kissing_heart:

24 Synes om

Han er altså ret nuttet :heart_eyes:

3 Synes om

:hjerte:

1 Synes om

Godt jeg så ham først … :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Synes om

Tillykke med den lille nuttede missedreng :heart_eyes_cat:
Han er godt nok kær :hjerte:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: igen igen med “The Kodak moment”.

Siameser snakkegen… det skal nok blive sjovt :muhaha:
Synes stadigvæk han er topkær at kigge på, krydser fingre for der ikke er noget Scottish-gen i ham, at det er noget andet der gør sig gældende.

4 Synes om